• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • thj
    steffo trish skrev 2008-07-06 20:57:09 följande:
    Jag måste bara lägga in en fråga här:Jag vill så gärna ha rosa suflett på vår Bee men den går ju inte att köpa löst - bara som hel vagn! Vi har svart suffla nu och jag undrar om det är någon här som har tänkt köpa en svart Bee men som kanske vill köpa en rosa ist och sedan byta suflett med oss? Vår vagn är inte alls gammal och sufflan är i nyskick men jag kan lägga lite pengar emellan om så önskas!Är smått desperat, jag ahr längtat så efter den rosa och så gör de den inte som tillbehör!!!!
    vännen det går att köpa rosa suflett löst kommer i juli/aug-08
    Kram
  • stjärnljus

Bild på Alice i sin Bee finns i bildtråden!

• sweetlina

kommer det att gå och köpa andra färger på sufletterna löst oxå hos er?? vad kommer de att kosta??

thj skrev 2008-07-06 21:00:57 följande:
    vännen det går att köpa rosa suflett löstkommer i juli/aug-08Kram
  • haberg

Läste i en annan tråd att ryktet går så jag frågar här; är det sant att Bugaboo kommer ut med en syskonvagn till hösten?

det skulle ju vara helt gudomligt. Jag mailade dom för ett år sen för att fråga och då sa dom att dom inte tänkte göra nån...

• thj
    sweetlina skrev 2008-07-06 21:24:24 följande:
    kommer det att gå och köpa andra färger på sufletterna löst oxå hos er?? vad kommer de att kosta??
    De övriga finns redan i butik
    390:- kostar de,finns i svart,rött,blått,gult och mörk kaki

Kram
  • Tullemi

Angående rosa suflett till Bee så kan man beställa den, men i alla butiker så "varnar" dom för lååånga väntetider. Är detta nåt typiskt för Bugaboo eller?

• thj
    Tullemi skrev 2008-07-06 21:29:06 följande:
    Angående rosa suflett till Bee så kan man beställa den, men i alla butiker så "varnar" dom för lååånga väntetider. Är detta nåt typiskt för Bugaboo eller?
    Kan stämma ibland tyvärr.
    Men de rosa bee'na kkom före utsatt lev datum,hoppas på det samma med de lösa sufletterna
    kram
  • sweetlina

vart 17 hittar jag dom på er hemsida då*S* har kollat flera ggr hihi

thj skrev 2008-07-06 21:27:50 följande:
    De övriga finns redan i butik390:- kostar de,finns i svart,rött,blått,gult och mörk kakiKram
  • Tullemi

Det hade ju varit extra kul att hinna få en rosa suflett nu under sommaren. Till vintern går det bra med den vanliga khakin.......eller så ska man tänka så här: rosa på vintern piggar upp ......måste hitta bra anledningar till att beställa rosa suflett och för att övertyga maken, hehe.

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14