• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Thats me

ni som köpt bugga cam från babytrader.. vad har ni gett totalt i sve kronor??
    inkl frakt o allt??

Såra mej hellre med sanningen än gör mej lycklig med en lögn.....
  • slma

Kan nagon hjälpa mig lägga in en bild i bildtraden? Tänkte det var dags för en bild pa vagn med barn i, var dotter utövade en aningens udda sovstil...

• Såphia

Jag köpte från babytrader i vintras och vi fick betala ca 7300 SEK inkl leverans till dörren. Har funkat superbra!

camlover: jag har en suflett i orange fleece och har du husdjur så kan jag rekomendera canvas. Hundhåren från vår jycke sugs till fleecen.

Ang babytraders hemsida. Är det inte www.babytrader.eu

Älskade Vincent!
  • imaj

Ni vana BBägare: Vågar man lyfta själv sittdelen/ liggdelen i bågen när barnet är ligger i? Eller rekommenderar de att man inte ska göra det?

• ängeln83
    Thats me skrev 2008-07-07 13:28:10 följande:
    ni som köpt bugga cam från babytrader.. vad har ni gett totalt i sve kronor??inkl frakt o allt??
    Jag beställde våran Bugga därifrån i april, betalade 7300 kr, fick den hemkörd till dörren.
    ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°LIAM°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø
  • lilla sandra

Vi gav 8700:- för vagnen, ståbräda o tiny tot-pallen. Vette 17 vad bara vagnen gick på.

Thats me skrev 2008-07-07 13:28:10 följande:

ni som köpt bugga cam från babytrader.. vad har ni gett totalt i sve kronor??inkl frakt o allt??
  • camlover
    Såphia skrev 2008-07-07 13:35:33 följande:
    Jag köpte från babytrader i vintras och vi fick betala ca 7300 SEK inkl leverans till dörren. Har funkat superbra!camlover: jag har en suflett i orange fleece och har du husdjur så kan jag rekomendera canvas. Hundhåren från vår jycke sugs till fleecen.
    Ang babytraders hemsida. Är det inte www.babytrader.eu
    Nej har inga husdjur...
  • camlover
    Lokatt skrev 2008-07-07 13:27:17 följande:
    jag köpte i fleece, för efter att ha frågat runt så v erkar det som det är ganska stor nyans skillnad på dom. Fleecen ska vara klarare och starkare i färgen, den andra mörkare och dovare.
    Ja färgen på fleecen är nog helt klart finare.
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14