• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • MGn

Vet att frågan har varit uppe många gånger. Men behöver ändå hjälp! Vilken ståbräda är bäst till cameleon och vilka är det som passar?

• Kajsan
    MGn skrev 2008-07-08 00:47:03 följande:
    Vet att frågan har varit uppe många gånger. Men behöver ändå hjälp! Vilken ståbräda är bäst till cameleon och vilka är det som passar?
    Bugaboos egna funkar ju, sen är det säkert många andra också.
    Buggyboard funkar ivarjefall, den har jag nu, gillar den bättre än Bugaboos egna.
  • Tullemi
    mallan brallan skrev 2008-07-07 22:18:08 följande:
    vill du ha nackdelar? Jag kan ge dig nackdelar! Här haru norra europabittraste Bee-ägare...
    Hua, det låter illa, men får vi Bee ägare höra vad du har att säga om den då ....? :(
  • camlover

2-0 till fleecen då. Om det inte är någon mer som vill tycka till om orange fleece vs canvas, så blir det nog till att beställa en med fleece nu i veckan. :)

Kram kram

Lokatt skrev 2008-07-07 13:27:17 följande:
    jag köpte i fleece, för efter att ha frågat runt så v erkar det som det är ganska stor nyans skillnad på dom. Fleecen ska vara klarare och starkare i färgen, den andra mörkare och dovare.
    [/citat]
    modestyclara skrev 2008-07-07 19:28:48 följande:
    [citat]
    Jag skulle välja fleece. Mest för att det är så mycket mjukare att vila hvudet mot när du har sittdel.
  • Kaffemums
    Mamma2001 skrev 2008-07-07 21:13:46 följande:
    Hejsanhar varit ett par dagar i Stockholm med Been... gick toppenbra! tog ingen plats alls när vi åkte upp/ned och det funkar på alla underlag... på stigar,i stan,i affärer,på kullersten etc... Toppen! *nöjd*
    Jag har precis blivit med en Bee, men tycker det skakar lite väl mycket på ojämnt underlag. Men du tycker den funkade fint på kullersten alltså? Vart det inte skakigt för bebisen? Hur gammal är bebisen förresten (har ju lite betydelse för hur mycket skak man kan tåla menar jag)?
  • haberg

camlover; jag har den orange fleecen, är väldigt nöjd. Den är så mysig och ombonad, speciellt bra på höst/vinter/vår. På somrarna brukar jag ha hemsydd tunnare suflett. Så, klart du ska ha fleecen !

• Moa38

någon som har bild på buggyboard resp bugaboos egna ståbräda monterad på vagnen?

• Mawe123

Jag väntar på paket från babytrader, har fått en trackingcode, men hur var det... var det på posten man spårade med den koden eller hur gör man!??

William 000213, Lowe 070712
  • Cococo

Har inte kört vår Cameleon på en månad nu, för jag ÄLSKAR Bee:n så mycket.

Har inget negativt att säga om den! Vår dotter är 1 år.

• oOrosamarängerOo
    loveliva skrev 2008-07-07 21:47:56 följande:
    Men säg inte så, jag är ju grymt sugen på en ROSA Bee Försöker hitta nackdelar med den, men hittar inga
    Hehe, ska jag ge dig lite nackdelar då
    Fotstödet finns bara i framåtvänt läge och det är ett  måste om ett barn typ äldre än 1år ska kunna sitta bra i den.
    Man måste vända den i framåtvänt läge om den ska ner i travalbagen...allt sånt tar extra tid och omständigt när man har bråttom på en flygplats
    Den är lite väl tung o tar way to much plats för att räkna den som en smidig resevagn!

Men jag gillar den ändå
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14