• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • mallan brallan

Enda sättet att få den billigare är att beställa från www.babytrader.eu
    Här i Svedala har alla samma priser!

Rockan80 skrev 2008-07-14 22:35:02 följande:
    ni som har beställt en cam på nätet för att få den billigare vart ifrån har ni då beställt?? fick med mig sambon idag för att kika på vagnar o han blev som jag trodde störtförtjust i vagnen, till min stora förtjusning
  • sweetlina

www.babytrader.eu/shop/

Rockan80 skrev 2008-07-14 22:35:02 följande:
    ni som har beställt en cam på nätet för att få den billigare vart ifrån har ni då beställt?? fick med mig sambon idag för att kika på vagnar o han blev som jag trodde störtförtjust i vagnen, till min stora förtjusning
  • Rockan80

oki, tack ska kika! ngn som har beställt därifrån? funkade det bra?hur lång tid tog det?

• lilla sandra

Beställde på onsdag kväll/natt o fick vagnen på måndagen. Då hade vi även haft nationaldagen här hemma som var röd dag. Annars hade vi nog fått den på fredagen.

Rockan80 skrev 2008-07-14 22:45:18 följande:
    oki, tack ska kika! ngn som har beställt därifrån? funkade det bra?hur lång tid tog det?
  • Sweetsugar

Är det nytt att man får betala frakt från babytrader.eu ?? Jag trodde det var fraktfritt :( Men blir ändå billigare än att köpa i sverige. Hur funkar betalning, får man ge ut visa kort nr???

• Billabong
    Rockan80 skrev 2008-07-14 22:45:18 följande:
    Beställde från dem en torsdag kväll/natt o fick på måndagen en dryg vecka senare - det var i aug. förra året. Funkade utmärkt! Rekommenderas!
  • Billabong
    Sweetsugar skrev 2008-07-14 23:08:55 följande:
    Är det nytt att man får betala frakt från babytrader.eu ?? Jag trodde det var fraktfritt :( Men blir ändå billigare än att köpa i sverige. Hur funkar betalning, får man ge ut visa kort nr???
    Det är väl fortf. fraktfritt när man beställer över en viss summa? Vagnen kommer över den summan.
  • Billabong
    HemmaHosSofi skrev 2008-07-14 23:09:29 följande:
    Hur länge har ni kunnat använda liggdelen till era små?
    Om hon velat ligga ner längre så kunde vi haft den fortfarande! (Hon är 10,5 månader). Den som hade liggdelen längst av mina vänner hade den i ca 8 månader. Vi hade den i 6, men de sista veckorna vägrade hon ligga ner...
  • Billabong
    HemmaHosSofi skrev 2008-07-14 23:09:29 följande:
    Hur länge har ni kunnat använda liggdelen till era små?
    Billabong skrev 2008-07-14 23:11:26 följande:
    Om hon velat ligga ner längre så kunde vi haft den fortfarande! (Hon är 10,5 månader). Den som hade liggdelen längst av mina vänner hade den i ca 8 månader. Vi hade den i 6, men de sista veckorna vägrade hon ligga ner...
    Förtydligande: liggdelen på Bugaboo Cameleon är det jag pratar om, osäker på om du menar den eller Bee?
    Cameleons liggdel är bland de längsta liggdelarna som finns på marknaden som jag uppfattat det.
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14