• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Ms Kanga
    oma skrev 2008-07-14 22:30:29 följande:
    Hej!Vi har bestämt oss för att köpa en bugaboo cameleon och i dag kom jag på att mina svärföräldrar kan köpa med sig en från USA nu när dollarn är så låg. Frågan är bara, hur i hela fridens namn hittar man en återförsäljare i Los Angeles där man kan gå in i butiken och köpa med sig vagnen direkt? Nå tips? Och vad är det jag har hört om vinterhjul? Köper man dem utöver?
    Vinterhjulen ingår inte i vagnen. Kolla upp om det inte är bättre att beställa via nätet till svärisarna hotell. Jag har för mig att om du handlar i butik tillkommer en sales tax på 7-8% som du slipper om du beställer utanför staten i det här fallet Kalifornien. De flesta webshoppar levererar fraktfritt inom USA när du köper en vagn. Rätta mig om jag har fel för jag är inte helt säkerCool
  • MGn
    Lille Mammsen skrev 2008-07-15 01:58:16 följande:
    me totalt 4 (2 på varje sida) snäppen...eller va man nu ska kalla dom?
    Så ingen dragkedja eller då? tänkte sy eget lock som matchar dynan i vagnen. då blir det att införskaffa en skötväska då =) tack!
  • Emmsan
    imsa skrev 2008-07-14 23:52:49 följande:
    jag tror jag förstår. men jag försöker här hemma men det känns inte som om nätet räcker till. så vill du om du har tid och kan så får du gärna lägga upp bild.

alltså mitt e inte tight?=) det töjer sej lite ju mer man använder det :) bara du börjar sätta fast det bakifrån under sufletten så sitter det som en smäck! samt få sömmarna på nätet åt rätt håll

• mallan brallan

Ah, dom där j*a karlarna... Dom ba pajjar allt.
    Men du, fota skadan och maila babytrader å hör vad dom säger!
    Lite ska ju vagnarna tåla...
    Värt att höra vad dom säger iallafall, eller hur?

artan060914 skrev 2008-07-14 23:31:53 följande:
    Jo jag beställde den från babytrader och fick hem den i slutet av mars.Men det gick av pga lite "våld".Min kära make pressade in den i vår bil tillsammans med all semester packning...*Morr*
  • mallan brallan

Det har jag oxå haft planer på!
    Du måste rapportera om hur det går sen å lägga upp bild!

MGn skrev 2008-07-15 09:08:23 följande:
    Så ingen dragkedja eller då? tänkte sy eget lock som matchar dynan i vagnen. då blir det att införskaffa en skötväska då =) tack!
  • MejaKiZnic
    Sweetsugar skrev 2008-07-14 23:14:08 följande:
    men gör jag fel då? Det står att jag får betala 33euro i frakt när rabatten är dragen.....Vill ju gärna slippa frakten!
    Dom har slutat med gratis frakt nu men du får ju 50 euro att använda när du blir ny medlem.
  • SmillaMilla
    Emmsan skrev 2008-07-15 09:40:11 följande:
    alltså mitt e inte tight?=) det töjer sej lite ju mer man använder det :) bara du börjar sätta fast det bakifrån under sufletten så sitter det som en smäck! samt få sömmarna på nätet åt rätt håll
    oj det är bra att man hänger med Så ni snackar redan myggnät här Bra bild nu skall även jag föröka använda det. Svea är ju redan 10 månader så kanske dags Bör kanske tillägga att vi har en annan sov vagn.
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14