• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • MBL
    HemmaHosSofi skrev 2008-07-13 22:56:54 följande:
    Tack för svaren.. tyvärr är jag inte lika lång (159), så det blir nog lite väl högt för min del. Tror min UJ ligger på det när det är uppfällt.
    Jag är under 160 men båda frog / cameleon funkade fint tycker jag. Så jag tror inte att det ska vara någon besvär för dig heller.
  • MBL
    Teschty skrev 2008-07-14 09:04:24 följande:
    E det någon som vet var man kan köpa ny klädsel till cameleon? Jag vill köpa hela kittet i rött, både bas o topptyg?
    Ja, kidzshoppen har superb klädslar till cameleon. Du kan kolla i hemsidan, thj här på fl vet mer också.
  • MBL

Har lite funderingar, hur mycket värd ska en cameleon 06 vara då? eftersom jag har just nu pt o ska byta till en cam som har 2 toppklädslar & grå bas, 1 paraply, 1 åkpåse. låter det vettigt?
    bara en fråga, ingen annons

• MiAmor
    MBL skrev 2008-07-14 09:11:36 följande:
    Har lite funderingar, hur mycket värd ska en cameleon 06 vara då? eftersom jag har just nu pt o ska byta till en cam som har 2 toppklädslar & grå bas, 1 paraply, 1 åkpåse. låter det vettigt?bara en fråga, ingen annons
    Tja, det beror väl på vad det är för årgång/skick på din pt ..men om Buggan är i bra skick så tycker jag att två toppar, paraply och åkpåse är värt rätt mycket!
  • hallonsoda0

Ni som har svart suflett, blir det väldigt varmt i vagnen pga. den? tror att jag ska beställa en suflett från mamma på vift men är osäker på om jag kan ha svart tyg på insidan eller om jag borde ta ett ljusare?

• MiAmor

Man kan ju tänka att buggan är värd: 8700+1000+1000+400=11 100kr (ny). Sen tar ju ett par års användande ner värdet förstås men är den i bra skick så kan den utseendemässigt se ut som en 07:a eftersom designen inte ändrades förrän i slutet av 07 då nya chassit kom..

• MBL
    MiAmor skrev 2008-07-14 09:25:04 följande:
    Tja, det beror väl på vad det är för årgång/skick på din pt ..men om Buggan är i bra skick så tycker jag att två toppar, paraply och åkpåse är värt rätt mycket!
    Ja min pt uttagen april-08 ja det ordnar sej..
  • sweetlina

ingår myggnät när man köper vagn ja köpte min begagnad måste kolla omd e fanns med nåt sådant???

• elims

Är helt ny på detta....

Är det nödvändigt att tvätta klädseln till vagnen innan man använder den första gången med bebisen...?
    Vi kommer ha en cam med grå bas + demin top.

Vagnen ligger och väntar på oss i butiken vill inte hämta ut den innan förlossningen, så det skulle vara skönt att slippa tvätta och bara kunna använda på en gång när vi är hemma från BB

• SmillaMilla
    elims skrev 2008-07-14 10:49:02 följande:
    Är helt ny på detta....Är det nödvändigt att tvätta klädseln till vagnen innan man använder den första gången med bebisen...? Vi kommer ha en cam med grå bas + demin top. Vagnen ligger och väntar på oss i butiken vill inte hämta ut den innan förlossningen, så det skulle vara skönt att slippa tvätta och bara kunna använda på en gång när vi är hemma från BB
    Tvätta den innan? Nä det har jag aldrig gjort.
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14