• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Myris83
    myHappiness skrev 2008-07-15 18:24:54 följande:
    Vart köpte du den från? Jag fick ju skicka tillbaks mitt, det var till babytrader.
    Jag köpte den på Babytrader, vart stog det att du skulle skicka tillbaka ditt...så jag inte har missat nåt ;)
  • Myris83

Nån som kan hjälpa mig med åkpåse till vintern? Kan man ha Elodie details åkpåse, eller vilka har ni?

• loveliva
    Myris83 skrev 2008-07-16 07:58:19 följande:
    Nån som kan hjälpa mig med åkpåse till vintern? Kan man ha Elodie details åkpåse, eller vilka har ni?
    Jag hade Elodie i vintras, men då hade jag liggdelen och då passade den perfekt! Men jag vet inte hur den sitter i sittdelen....kan tänka mig att den glider...har köpt Bugaboo åkpåse nu till vintern då den har suverän passform. Elodie hade jag tänkt ha till UJ:n
    Barn är en lycka för stor att förklara
  • Myris83

Loveliva: Tack så mycket! Vart kan man köpa bugaboos åkpåsar på nätet?

• loveliva
    Myris83 skrev 2008-07-16 08:31:25 följande:
    Loveliva: Tack så mycket! Vart kan man köpa bugaboos åkpåsar på nätet?
    Jag köpte min på kidzshop
    Barn är en lycka för stor att förklara
  • miniliten08

Funderar fortfarande på det där med skötväska till min Cam...Ni som har Skip Hop Dash Deluxe funkar den bra även på liggdelen...hörde någon säga något om att den var för stor ?
    Någon som har en röd vagn och röd väska som vet om dom färgerna matchar varandra ? eller om man ska satsa på en svart... funkar ju i alla lägen...Borde få min vagn denna vecka...*längtar*
    eller har ni något annat tips på bra skötväska ? Var inne på en OiOi carry all men sambon tyckte den var lite väl tjejig om han skulle ut med vagnen...Tacksam för tips och ideer från er som hängt med lite längre

• oOrosamarängerOo
    miniliten08 skrev 2008-07-16 10:03:30 följande:
    Funderar fortfarande på det där med skötväska till min Cam...Ni som har Skip Hop Dash Deluxe funkar den bra även på liggdelen...hörde någon säga något om att den var för stor ?Någon som har en röd vagn och röd väska som vet om dom färgerna matchar varandra ? eller om man ska satsa på en svart... funkar ju i alla lägen...Borde få min vagn denna vecka...*längtar*eller har ni något annat tips på bra skötväska ? Var inne på en OiOi carry all men sambon tyckte den var lite väl tjejig om han skulle ut med vagnen...Tacksam för tips och ideer från er som hängt med lite längre
    carry allen hänger inte alls bra på buggen, haft en men sålde den ganska omgående. Är rätt så tung och bred, vilket gör att den dinglar jättemycket när den hänger på vagnen.
    Vad det gäller tjejig, han får väl för sjutton köpa en egen skötväska Skulle inte drömma om att låna ut mina skötväskor till maken lika lite som mina handväskor....same same
  • Nikas
    miniliten08 skrev 2008-07-16 10:03:30 följande:
    Funderar fortfarande på det där med skötväska till min Cam...Ni som har Skip Hop Dash Deluxe funkar den bra även på liggdelen...hörde någon säga något om att den var för stor ?Någon som har en röd vagn och röd väska som vet om dom färgerna matchar varandra ? eller om man ska satsa på en svart... funkar ju i alla lägen...Borde få min vagn denna vecka...*längtar*eller har ni något annat tips på bra skötväska ? Var inne på en OiOi carry all men sambon tyckte den var lite väl tjejig om han skulle ut med vagnen...Tacksam för tips och ideer från er som hängt med lite längre
    Funderar också på att vara feg och tråkig och köpa en svart Skip Hop Duo till min bugga... så kanske man ångrar sig sedan när det är dags med liggdel/sittdelsändring och köper en ny lite "roligare" skötväska?
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14