• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Lille Mammsen

molly 81 skrev 2008-07-16 19:44:12 följande:

Nu tjatar jag igen.. Vad tycker ni är rimlig att sälja en Gecko för som jag ägt i fyra veckor?! *ingen annons*Är så sjuk sugen på frogen.. Vet inte varför..
    Finns väl ett par stycken på blocket nu.....kolla va dom ska ha!
  • FridaLee
    Micjah skrev 2008-07-16 20:01:12 följande:
    God kväll!!Kör idag en Cam, men vill sååå gärna ha en Frog Har den fina turen att min mamma ska till USA om några veckor och kan köpa hem en ny Frog.. Nu till frågan..är det bäst att låta vagnen ligga i kartongen eller är det bättre att ta ut den o lägga i en Bugga-väska?Vill gärna slippa tull, men går det inte så går det inte..Jag får en NY Frog iaf.Så..ni som hämtat från USA, hur har ni gjort?

om hon tar den på planet så brukar det inte vara några problem med tull oavsett om den är uppackad eller inte vad jag har hört /tagit reda på då jag själv funderat på samma sak, men smidigast är nog ändå i en bugga väska.

• imsa

jag undrar samma sak. har sett flera annonsen som "går om varandra" på blocket och tradera.
    förstår verkligen inte....

NovJenny skrev 2008-07-16 15:36:07 följande:
    det låg en gammal bugga ute för 500 kr igår på blocket. Varför lägger man ut en annons på blocket när budningen redan är igång på tradera? (Från det ena till det andra..)
    ♥ nu är hon här ♥
  • Micjah
    FridaLee skrev 2008-07-16 20:05:20 följande:
    om hon tar den på planet så brukar det inte vara några problem med tull oavsett om den är uppackad eller inte vad jag har hört /tagit reda på då jag själv funderat på samma sak, men smidigast är nog ändå i en bugga väska.
    Ja det kanske är smidigast med väska, men har ingen aning om hur jag ska instruera henne i hur man gör med vagnen.. hon HATAR Camen..såå teknisk
    Kanske skulle köpa en väska här hemma som hon kan släpa med sig dit.
    Då kan vi öva hemma med min vagn innan hon åker..

Tack för svar!
    Någon annan med åsikt?
  • molly 81

Nej, jag behåller nog Geckon och köper en röd och en grön klädsel till den istället.. Och lär mig sy lite roliga saker själv till den!!

MEn ohh vilken beslutsångest det är..

• spiritsinlove

Hoppas det är ok att jag slänger in frågan här också:

Får man en Bugaboo Cameleon med ALLT inkluderat för 829-50 (förstagångsrabatt?) dvs totalt 779 Euro på babytrader.eu/shop? 7500 SEK låter så "billigt" för en Bugaboo..? Är det inga andra kostnader?

• Lille Mammsen
    Micjah skrev 2008-07-16 20:29:44 följande:
    Ja det kanske är smidigast med väska, men har ingen aning om hur jag ska instruera henne i hur man gör med vagnen.. hon HATAR Camen..såå teknisk Kanske skulle köpa en väska här hemma som hon kan släpa med sig dit.Då kan vi öva hemma med min vagn innan hon åker..Tack för svar!Någon annan med åsikt?
    Eller så fixar dom det där du ska köpa den ifrån!! Ska hon plocka upp den själv eller kommer den lev. till henne??
  • NovJenny
    imsa skrev 2008-07-16 20:27:47 följande:
    jag undrar samma sak. har sett flera annonsen som "går om varandra" på blocket och tradera.förstår verkligen inte....
    Nej, bud är ju bindande så att lägga ut något på blocket samtidigt är ju väldigt meningslöst!
  • lilla sandra

Nä vi betalade inget annat iaf.

spiritsinlove skrev 2008-07-16 20:31:00 följande:
    Hoppas det är ok att jag slänger in frågan här också:Får man en Bugaboo Cameleon med ALLT inkluderat för 829-50 (förstagångsrabatt?) dvs totalt 779 Euro på babytrader.eu/shop? 7500 SEK låter så "billigt" för en Bugaboo..? Är det inga andra kostnader?
  • bakabakalitenkaka

Jag blir kär på nytt varje gång man får hem en suflett från Mamma på vift
    Nu har jag varit lite av en härmapa, men kunde bara inte motstå det fina tyget som en del av er andra sytt suflett i (burberry). Jag fick t.o.m. medhåll av gubben min Snart är han Buggabiten, hihi.

ღ Colin 2007.12.21ღ www.nogg.se/mammamu78
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14