• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Kajsan
    Nikas skrev 2008-07-16 10:47:20 följande:
    Funderar också på att vara feg och tråkig och köpa en svart Skip Hop Duo till min bugga... så kanske man ångrar sig sedan när det är dags med liggdel/sittdelsändring och köper en ny lite "roligare" skötväska?
    Det är verkligen en sjukt opraktisk väska som dessutom är ful .
    Tycker jag .
  • Finasteunge

Måste kolla med er som syr egna grejer till vagnen.
    Ja ska ta mig an och sy lite sj till vagnen Skrattande

Men hur har ni tagit fram måtten på allt?? har ni mätt syfletten sj och sittdelen??

Jesper 070816
  • Lille Mammsen

molly 81 skrev 2008-07-16 11:56:50 följande:

Mammsens: Då kanske man skulle ta och investera i en röd sittdel. Det är snyggt med en svart suffla! Fast om man har den gröna sittdelen med så kan man ju fixa lite som man själv vill.. Det gör inte så mycket att ha svart liggdel. Skruttan är redan 3 månader och åker kanske två-tre månader till..
    ps men fundera på suffletten me...du kanske ågrar dig senare...att du ej tog den me! röd sitts/svart sufflett, röd sufflett/svart sitts mm Alt. endast röd
  • molly 81

Mammsens: Om du får mitt nummer, kan du då ringa och övertala min sambo?! *ler* Han är jätteglad för att jag har ett "intresse" men börjar tycka det går lite till överstyr. Ska han säga som nyligen gjord en en mastodont tatuering och betalade tatuerarens månadshyra till lokalen.. Så lite får han väl unna mig;)Han ska tydligen göra en ny tatuering i januari.. Vore väl lägligt att låta mig handla i allfall en klädsel)

• Lille Mammsen

molly 81 skrev 2008-07-16 12:05:28 följande:

Mammsens: Om du får mitt nummer, kan du då ringa och övertala min sambo?! *ler* Han är jätteglad för att jag har ett "intresse" men börjar tycka det går lite till överstyr. Ska han säga som nyligen gjord en en mastodont tatuering och betalade tatuerarens månadshyra till lokalen.. Så lite får han väl unna mig;)Han ska tydligen göra en ny tatuering i januari.. Vore väl lägligt att låta mig handla i allfall en klädsel)
  • FinalFantasy

Minst 2!!
  • Lille Mammsen
    FinalFantasy skrev 2008-07-16 12:08:12 följande:
    Minst 2!!
    typ ett MÅSTE
  • FinalFantasy
    Lille Mammsen skrev 2008-07-16 12:13:10 följande:
    typ ett MÅSTE
    Själv måste jag välja klädsel eller ponny åt barnen haha.. smyger in klädseln för egna pengar och han betalar ponnyn
  • Lille Mammsen

Min "gubbe" tycker jag e helt vagns-rubbad Tyvärr har han funnit min "gömma" under sängen...2 svarta sopsäckar med skötväskor & åkpåsar....han blev lite sur...men kliade han bakom örat den kvällen så nu e den glömd
  • Lille Mammsen
    FinalFantasy skrev 2008-07-16 12:14:32 följande:
    Själv måste jag välja klädsel eller ponny åt barnen haha.. smyger in klädseln för egna pengar och han betalar ponnyn
    Låter som kvinnlig list
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14