• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • spiritsinlove

lilla sandra skrev 2008-07-16 20:45:10 följande:

Nä vi betalade inget annat iaf.
    Låter ju bra. Läst att Bugaboos är "sååå dyra", men 7500 är ju inte extremt om man jämför med vissa andra vagnar..Mycket pengar - ja, men inte som jag trodde
  • Luxor

Ni som köpt Bugaboo utomlands, hur fungerar det då med garanti?

• madebyinferno

Ni som sytt överdrag till bumperbaren, några tips på vägen till mig om hur ni gjort??? Står helt still i huvudet just nu men har en del tankar på utformning - ville bara höra hur ni tänkt

Milliam 0011, Linnéa 0509, Elias 0707 och bebis -09 ???
  • madebyinferno

Har förresten både brun och sand bas hemma just nu, funderar på att sälja den ena (INGEN ANNONS) men kan inte bestämma mig för vilken jag gillar bäst som ska få stanna

Milliam 0011, Linnéa 0509, Elias 0707 och bebis -09 ???
  • Emmsan
    madebyinferno skrev 2008-07-16 21:44:52 följande:
    Ni som sytt överdrag till bumperbaren, några tips på vägen till mig om hur ni gjort??? Står helt still i huvudet just nu men har en del tankar på utformning - ville bara höra hur ni tänkt
    om jag skulle göra en skulle jag  sytt en rektangel o fäst ihop den på undersidan av bygeln med kardborreband antar att det inte går att sy en hel o trä över den pga materialet
  • tezzi152

Hej alla ni som har koll på bugaboo cam.
    Jag har en fråga, hur är den att köra med på kullersten? Funkar fjädringen bra, eller blir det skumpigt för barnet??

• myrslok

Såg att man ska få nya skruvar hemskickade om man har en bugaboo inköpt mellan 2007 och maj 2008.

Men jag har inte fått några vad är det för garanti bevis man ska ha jag har inte skrivit på nåt sånt tror jag

• molly 81

Någon här som knep Frogen på tradera?!

JA hoppade över den.. Ångrar mig lite nu. MEn ska beställa röd sittdel till geckon istället! Får trösta mig lite..;)

• myrslok

Puffar min fråga har ni som köpt bugaboo i affär i Sverige skrivit på nåt garantibevis och skickat in?

• molly 81

Jepp. Man får det med vagnen. Så fyller man i sitt namn och något serienummer. Sen postar man det!

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14