• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Emmsan
    Lille Mammsen skrev 2008-07-27 20:18:19 följande:
    Hmmm...ellerhur...för den som kan ja!!!!!!!!!!!!!!!!
    jaja vi får väl se hur den blir sugen e jag nu men har ingen fin handduk hemma :(
  • Lille Mammsen
    Emmsan skrev 2008-07-27 20:42:47 följande:
    jaja vi får väl se hur den blir sugen e jag nu men har ingen fin handduk hemma :(
    Sy på bah....så fingrarna blöder.............
  • FinalFantasy

knuffar fram frågan

FinalFantasy skrev 2008-07-27 17:42:55 följande:
    Fråga:Hur tvättar man basklädslar resp fleeceklädslar? Tänkte tvätta och slänga ut på annons då jag byter till nya (obs detta var ej reklam)
    Alla har rätt att ha sin egen åsikt och ingen bör påtvingas en annans åsikter
  • Chinette

Har hittat en begagnad bugga köpt 08 för 6200.. ingår liggdel, sommarsuflett, mugghållare, regnskydd mm.

bra pris?
    Går handtaget att fälla ner?
    Funkar vinterdäcken bra i snömodd?

• Natural

på dvdn som medföljer när man köper vagnen så visas ju alla färger som finns till cameleon. Jag såg nu en färg som såg ut som olivgrön, finns det? Eller såg jag helt fel?

• Dissan

Måste fråga om någon av er kännt det som en nackdel med små däck fram? Hur är det på vinterhalvåret?

• skrutthumlan2

shoegirl- tack för ditt svar! va besviken jag blev att det inte tar bort mer strålar!

Inget liv är för kort för att vara betydelsefullt
  • Senap
    Chinette skrev 2008-07-27 22:21:00 följande:
    Har hittat en begagnad bugga köpt 08 för 6200.. ingår liggdel, sommarsuflett, mugghållare, regnskydd mm.bra pris?Går handtaget att fälla ner? Funkar vinterdäcken bra i snömodd?
    liggdel, regnskydd (och myggnät) ska alltid ingå.
    Priset är helt ok.

Handtaget är höj- och sänkbart (?) på Cameleon och går även att fälla ned till golvet.
    Vinterdäcken är inte svängbara och gör att vagnen beter sig som en vanlig vagn i snömodd. Fungerar alltså utmärkt. (Även om jag sällan har behövt byta till vinterhjul)
    I Haven't Lost My Mind, It's Backed Up On Disk Somewhere
  • mammsenanna

Hej!
    Har precis fått hem min oranga frog (överlycklig!!!) som vi fick av vänner i Tyskland. Den är i behov av rengöring; hur tvättar jag den? Går maskin och vanligt tvättmedel bra?
    Sedan måste jag byta ut det ena svängbara hjulet- var kan jag få tag i nya? Finns vinterhjul till Froggen?

Tacksam för svar...

• Mountainleaf

Hehe, nu vimlar det av Bee i Älvsjönejderna..
    Imorse när jag lämnade barnen på dagis efter sommaruppehållet på 6 veckor (pust) så stod det där en svart Bee. Tur jag hade sommarsuffletten på så man inte skulle ta fel vagn med sig hem.

VEMS vagn är det?? Någon här inne?*nyfiken*

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14