• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • oOrosamarängerOo
    Dis skrev 2008-07-26 23:12:31 följande:
    Jag är väldigt glad över att vara cam-ägare igen. Sonen sitter som en prins i buggan nu. Och så smidig och snygg den är :) Köpte ett brunt parasoll på barnbutiken i kungens kurva. Fick med 2 fästen ett till cammen och det andra till Bee. Det lilla fästen som satt på parasollet skulle passa cammen och det gjorde det. Men nu tror jag det blev fel ändå..tyckte inte att jag fick till det riktigt satte parasollet på handtaget. Nu ser jag att många satt det på ramen och då skulle det nog sitta bättre..men då passar inte fästet, och jag kan inte hitta det andra. Hur ligger det till, vilket fäste är det som passar cammen?
    Är det sista gången gillt nudå?  Är väl din tredje?
  • Senap
    FinalFantasy skrev 2008-07-26 23:11:56 följande:
    Veteranen har talat
    *klapprar med löständerna*

Jag hade en solfilt liggande mellan sufflett och styre - kanon
    Men parasollet är bäst
    I Haven't Lost My Mind, It's Backed Up On Disk Somewhere
  • oOrosamarängerOo

Alst det är med parasollen och fästen o, o ny a och gamla ( som jag tycker är en STOR fördel att slippa ha det på chassit, det gamla man fäster på ramen sitter lika bra och det går att vinkla ner så det ligger ut med rams delen eller vinkla det ut med chassit upp mot g´handtaget, perfekto

• Emmsan

kidzshop e inte öppet söndagar väl??

• Dis
    SooJuicy skrev 2008-07-26 23:15:59 följande:
    Är det sista gången gillt nudå?  Är väl din tredje?
    Jepp :) Nu blir det bara nya tillbehör och tyger..men attans vad fin kombo det är vit och brun. Svårt att tänka mig att jag kommer att tröttna, men kanske man vill ha lite variation.

Någon som vet hur det ligger till med parasoll fästena. Vart ska man fästa parasollet å med vilket fäste? Känner mig irriterad över att jag kanske har slarvat bort Bee fästet om det nu var så att barnbutiken gav mig fel info.
  • Mamma och Fru
    Emmsan skrev 2008-07-26 23:15:03 följande:
    bor i karlskrona o mest av allt vill jag ha en röd sommar suflett o ett offwhite parasoll men blir desperat o tar vad jag får tag i snart lilleman e ju svettig i vagnen :( 
    humm hitta bara gå parasoll och rosa sufflet... men vart ska ni? åker ni till elelr igen nån annan stad?
  • Dis

oki nu ser jag att det står lite om parasoll fästen..hmm vet inte om jag blir klokare.

• oOrosamarängerOo
    Dis skrev 2008-07-26 23:23:44 följande:
    Jepp :) Nu blir det bara nya tillbehör och tyger..men attans vad fin kombo det är vit och brun. Svårt att tänka mig att jag kommer att tröttna, men kanske man vill ha lite variation.Någon som vet hur det ligger till med parasoll fästena. Vart ska man fästa parasollet å med vilket fäste? Känner mig irriterad över att jag kanske har slarvat bort Bee fästet om det nu var så att barnbutiken gav mig fel info.
    Den kombon är nog svårtröttnad. Jag gillade inte den först, men efter att sett mer o mer bilder o stött på den lite varstans, senast igår i en po.p butik....kunnde inte sluta glo, så jag hade lust att äta upp den
  • Emmsan
    Mamma och Fru skrev 2008-07-26 23:24:03 följande:
    humm hitta bara gå parasoll och rosa sufflet... men vart ska ni? åker ni till elelr igen nån annan stad?
    vi åker till öland o där lär det ju knappast finnas ngr bugaboo delar
  • FinalFantasy

Kalmar borde banne mig ha nån bugabooförsäljare

kolla blocket om nån i trakterna där säljer?

Emmsan skrev 2008-07-26 23:30:23 följande:
    vi åker till öland o där lär det ju knappast finnas ngr bugaboo delar
    Alla har rätt att ha sin egen åsikt och ingen bör påtvingas en annans åsikter
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14