• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Emmsan

nu har jag mätt sommarsufflan är 1 cm kortare fram än min vanliga canvas suflett

• oOrosamarängerOo

<Såhär sitter min canvas:

försök med att lirka på sufletthållarna....där pinnarna sticks in och se om du kan räta till dem.

• Emmsan
    SooJuicy skrev 2008-07-28 12:45:24 följande:
    <Såhär sitter min canvas:försök med att lirka på sufletthållarna....där pinnarna sticks in och se om du kan räta till dem.
    hm.. din "säckar" liiite oxå eller? jag har försökt att få frm bågen där den ska va men den hoppar tillbaka... om jag jämför canvasen med min gamla canvas är sommrsufflan hårdare kan kanske va att den är ny då?
  • oOrosamarängerOo
    Emmsan skrev 2008-07-28 12:55:58 följande:
    hm.. din "säckar" liiite oxå eller? jag har försökt att få frm bågen där den ska va men den hoppar tillbaka... om jag jämför canvasen med min gamla canvas är sommrsufflan hårdare kan kanske va att den är ny då?
    Nä, säckar inte såmycket men syns mer pha kamerarflexen och den är lite skrynklig på bilden. Men säckar inte på det såttet som din, någt sitter knas där så försök med att ställa in suflettvredena
  • Emmsan
    SooJuicy skrev 2008-07-28 13:43:34 följande:
    Nä, säckar inte såmycket men syns mer pha kamerarflexen och den är lite skrynklig på bilden. Men säckar inte på det såttet som din, någt sitter knas där så försök med att ställa in suflettvredena
    nä har testat massa saker nu :( går inte de trillar tillbaka om jag drar fram dem :( åhh den som va såååå fin
  • oOrosamarängerOo
    Emmsan skrev 2008-07-28 13:46:43 följande:
    nä har testat massa saker nu :( går inte de trillar tillbaka om jag drar fram dem :( åhh den som va såååå fin
    Har du dragit den då långt under det går runt ramen, så den är helt spännd? Tsttat att ta av den och vända på suflettfinnarna och sätta fast den i helt upprätt läge på fästena?
  • Emmsan
    SooJuicy skrev 2008-07-28 13:51:22 följande:
    Har du dragit den då långt under det går runt ramen, så den är helt spännd? Tsttat att ta av den och vända på suflettfinnarna och sätta fast den i helt upprätt läge på fästena?
    japp.. det är där fram den säckarså det jag känner skulle lösa problemt är om den främre bågen bara gick liiite längre fram liksom hoppade i sitt fäste men tyget är för hårt så den trillar tillbaka
  • Senap
    Jerseygirl skrev 2008-07-28 11:17:46 följande:
    Tack för hjälpen, det var fel sida på fästena. 2 civilingenjörer är nog dömda att misslyckas när det kommer till vardagstekniska saker...Nu sitter det superfint!
    Inte snacka skit om det vackra ingenjörsyrket
    Fast jag är ju snart teknisk doktor - så det är därför jag kan sånt. (eller inte... )
    I Haven't Lost My Mind, It's Backed Up On Disk Somewhere
  • Ms Kanga
    Shoegirl skrev 2008-07-28 16:20:48 följande:
    Inte snacka skit om det vackra ingenjörsyrket Fast jag är ju snart teknisk doktor - så det är därför jag kan sånt. (eller inte... )
    Då blir det snart "fråga doktorn"
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14