• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Emmsan

det här med rätt sida på fästena.. man ska väl stå framför vagnens handtag o sedan sätta  R= på min höger sida och L på min vänster sida? har flytat mina 3 ggr nu o då hakar de inte i ngr fästen alls så jag måste ju ha min på rätt sida

• Virriga familjen

Puffar fram min fråga. Jag vill verkligen veta

Virriga familjen skrev 2008-07-27 17:29:08 följande:

Hej hopp! En bugaboo novis här.Köpte en begagnad cameleon och undrar vad man ska ha silikonsprayen och vaselinet i service kittet till?
  • imaj

Virriga familjen skrev 2008-07-28 17:51:48 följande:

Puffar fram min fråga. Jag vill verkligen veta Virriga familjen skrev 2008-07-27 17:29:08 följande:
    Silikonsprayen ska du ha till att smörja de "rörliga" delarna eller om man säger "lederna" på vagnen och vaselinet ska du ha till de blanka delarna... Svårt att förklara men förstår du?
  • Lokatt

Åh nu är min sufflett från mamma på vift klar! Längtar efter posten i morgon! Kul kul!

• rosenkind
    Lokatt skrev 2008-07-28 19:26:57 följande:
    Åh nu är min sufflett från mamma på vift klar! Längtar efter posten i morgon! Kul kul!
    Får man beställa av henne? eller säljer hon bara på tradera?
  • Jerseygirl
    Shoegirl skrev 2008-07-28 16:20:48 följande:
    Inte snacka skit om det vackra ingenjörsyrket Fast jag är ju snart teknisk doktor - så det är därför jag kan sånt. (eller inte... )
    Jag har ett år kvar till disputation... jag kanske harr tid att lära mig nått användbart på en tiden. Man kan ju alltid hoppas!
  • emmilu

Hej hopp!

I fredags beställde jag en bugga från babytrader.
    Ni som beställt, när tror ni den kommer? och hur funkar det? Ringer dom eller? Hämtar man paket i affären?
    Längtar efter att få packa upp!!

• Lokatt
    rosenkind skrev 2008-07-28 19:30:58 följande:
    Får man beställa av henne? eller säljer hon bara på tradera?
    jag frågade henne
  • ängeln83
    emmilu skrev 2008-07-28 20:10:53 följande:
    Hej hopp!I fredags beställde jag en bugga från babytrader. Ni som beställt, när tror ni den kommer? och hur funkar det? Ringer dom eller? Hämtar man paket i affären?Längtar efter att få packa upp!!
    Jag beställde en fredag och fick vagnen på torsdagen veckan efter.
    Du får en kolli nr när den är skickad så att du kan följa leveransen, sen kommer det till närmaste företags centra eller så är posten shyssta och kör hem paketet till din dörr, det gjorde dom med min vagn.
    ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°LIAM°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø
  • Senap
    Jerseygirl skrev 2008-07-28 19:36:21 följande:
    Jag har ett år kvar till disputation... jag kanske harr tid att lära mig nått användbart på en tiden. Man kan ju alltid hoppas!
    Om du har tur. Det är väl sista året man lär sig något? Eller? Man måste åtminstone fylla Det första året gick man ju bara 5-poängskursen "galet forskarskratt".
    Men det är jag bra på!
     MOAHAHAHAHAHAHA

Ja just det! Bugaboo rules!
    I Haven't Lost My Mind, It's Backed Up On Disk Somewhere
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14