• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Virriga familjen

Hej hopp! En bugaboo novis här.

Köpte en begagnad cameleon och undrar vad man ska ha silikonsprayen och vaselinet i service kittet till?

• FinalFantasy
    Fråga:
    Hur tvättar man basklädslar resp fleeceklädslar? Tänkte tvätta och slänga ut på annons då jag byter till nya (obs detta var ej reklam)
    Alla har rätt att ha sin egen åsikt och ingen bör påtvingas en annans åsikter
  • Emmsan

hm vilket material tror ni blir svalast i buggans sittdel nu? frotte eller typ lakansväv? lilleman svettas ihjäl om han enbart sitter mot ryggstödet! ska sy ett överdrag till stackaren?

• SchumiFerrari
    Emmsan skrev 2008-07-27 17:55:48 följande:
    hm vilket material tror ni blir svalast i buggans sittdel nu? frotte eller typ lakansväv? lilleman svettas ihjäl om han enbart sitter mot ryggstödet! ska sy ett överdrag till stackaren?
    undrar det samma!
    *Älskade Noa*
  • oOrosamarängerOo
    Emmsan skrev 2008-07-27 17:55:48 följande:
    Vet inte, men tror jag svarat dig innan ang detta? men vi har haft färdigsydda överdrag från koeka och de va i frotte som vi haft i Thailand för annars  blev det vattenbad i vagnen typ. De svalkade samtidigt som det sög åt sig bra iallafall
  • sweetlina

harf ör mig att det är nån härinne som har bild i sitt galleri på en juju be väska på buggan har ja rätt?? är small för liten att ha? vill ej ha en för stor på vagnen???

• oOrosamarängerOo
    sweetlina skrev 2008-07-27 18:00:42 följande:
    harf ör mig att det är nån härinne som har bild i sitt galleri på en juju be väska på buggan har ja rätt?? är small för liten att ha? vill ej ha en för stor på vagnen???
    Är nog flera som har, jag har en jujube between, finns bild med den på buggen i my gallery
  • sweetlina

såg ju snyggt ut, ska oxå ha dessa fästen iaf för tycker inte om när man hänger hela axelrämmen över
    tänkte beställa en SiennaSwirl från mylittlestar, dom hade rea nu nån som vet nån annan sida man kan köpa juju be för inte alltför dyrt???

SooJuicy skrev 2008-07-27 18:03:00 följande:
    Är nog flera som har, jag har en jujube between, finns bild med den på buggen i my gallery
  • Emmsan
    SooJuicy skrev 2008-07-27 18:00:02 följande:
    Vet inte, men tror jag svarat dig innan ang detta? men vi har haft färdigsydda överdrag från koeka och de va i frotte som vi haft i Thailand för annars  blev det vattenbad i vagnen typ. De svalkade samtidigt som det sög åt sig bra iallafall
    nix det va nog ngn annan som undrade men jag e såå tacksam för svar ;)
  • skrutthumlan2

en liten fråga om uv-skyddet, idag när det var hur varmt och soligt som helts hade vi på uv. skyddet och inget parasoll när vi var ute och promenerade. räcker det? eller blir bebisen solbränd? blir du inte samma skugga som ett parasoll, men parasollet är så bökigt att vrida fram och tillbaka...

Inget liv är för kort för att vara betydelsefullt
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14