tvåbarnsmammavillkanske haentill skrev 2008-08-02 21:22:16 följande:
Försöker än gång till med min fråga från förut idag!Vet någon blir jag jätteglad!Har just köpt en parasoll till min Cam men funderar på hur jag använder/förvarar det. Det var ingen manual med, det brukar det ju vara till alla prylar (även lattehållaren...). Det känns som att när man satt fast fästet i ramen och satt i parasollet sitter både fäste och parasoll ihop. Jag trodde att det skulle vara enkelt att sätte på och ta av parasollet? Kan man inte ta ur parasollet utan att behöva lossa fästet? Eller är det lätt att lossa fästet? Visst måste man väl enkelt kunna göra det för att växla parasollet mellen höger och vänster sida??
Jag fattar inte. Det är väl bara att flytta på parasollet? Böj av det = lätt. Varför ta det ur sitt fäste = jättejobbigt. *fattar inte*
Finasteunge skrev 2008-08-02 21:58:01 följande:
Hallå på er!!!Ja sitter här och retar mig på att dom tod sönder skruven på mitt chassi och skicka hem mig med de för att den inte gick att få ut skruven.. ( de populära velet att de glider på högra sidan)Och att ja typ inte kommer få reklamera detta chassi för att hon inte tyckte det var någe fel det. Men de är inte hon som åker buss med vagnen och ser när det glider. Kan man ringa eller maila hon som har hand om bugaboo här i sverige och råd fråga henne vad hon tycker?? Eller ska man ringa eller maila reklamationsnämnden och råd fråga dom?? Vad tycker ni ja ska göra..???Om dom inte reklamerar chassit kan man va så fräk att lämna tillbaka allt och kräva pengarna tillbaka och köpa den någon annan stans?? har aldrig vart me om nå uslare
Jag skulle aldrig gått ut från butiken från början om de haft sönder något på den. Så tillbaka till butiken och kräv att de fixar till den. Man ska alltis vända sig till återförsäljaren i första hand. (vilket även BB svarar om man inte pratar med butiken först)
*kollar hallonsodas sufflett*