• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • oOrosamarängerOo
    Finasteunge skrev 2008-08-02 22:07:42 följande:
    Här i sverige??
    Ja, det hade jag gjort iallafall, är ju köpt och gäller en butik i Sverige.
  • modestyclara
    tvåbarnsmammavillkanske haentill skrev 2008-08-02 21:22:16 följande:
    Försöker än gång till med min fråga från förut idag!Vet någon blir jag jätteglad!Har just köpt en parasoll till min Cam men funderar på hur jag använder/förvarar det. Det var ingen manual med, det brukar det ju vara till alla prylar (även lattehållaren...). Det känns som att när man satt fast fästet i ramen och satt i parasollet sitter både fäste och parasoll ihop. Jag trodde att det skulle vara enkelt att sätte på och ta av parasollet? Kan man inte ta ur parasollet utan att behöva lossa fästet? Eller är det lätt att lossa fästet? Visst måste man väl enkelt kunna göra det för att växla parasollet mellen höger och vänster sida??
    Jag har den gamla typen av parasoll och då flyttar man det enkelt genom att vika av det med fäste och allt. Tyckte det var knöligt i början men man vänjer sig rätt snabbt... När jag inte använder det har jag det kvar på vagnen och fäller det så att det lutar längs med chassit.
  • Finasteunge
    SooJuicy skrev 2008-08-02 22:10:25 följande:
    Ja, det hade jag gjort iallafall, är ju köpt och gäller en butik i Sverige.
    Ja precis.. Ja mailar henne och ser vad ja får för svar..
    Jesper 070816
  • lilla sandra

Kollade nu igen, skulle bli lika mkt som vi gav i juni. Ingen frakt.

modestyclara skrev 2008-08-02 22:10:05 följande:
    lilla sandra skrev 2008-08-02 21:21:39 följande:
    jag tror inte det är fraktfritt längre dock har de fortfarande den där 50 euro-rabatten för nya kunder tror jag. Lägg allt i varukorgen så ser man väl fraktpriset när man skrivit sin adress och sånt?
  • FinalFantasy

supersnygg!

hallonsoda0 skrev 2008-08-02 22:09:15 följande:
    kul att fler än jag gillar den:P
    Alla har rätt att ha sin egen åsikt och ingen bör påtvingas en annans åsikter
  • Senap
    tvåbarnsmammavillkanske haentill skrev 2008-08-02 21:22:16 följande:
    Försöker än gång till med min fråga från förut idag!Vet någon blir jag jätteglad!Har just köpt en parasoll till min Cam men funderar på hur jag använder/förvarar det. Det var ingen manual med, det brukar det ju vara till alla prylar (även lattehållaren...). Det känns som att när man satt fast fästet i ramen och satt i parasollet sitter både fäste och parasoll ihop. Jag trodde att det skulle vara enkelt att sätte på och ta av parasollet? Kan man inte ta ur parasollet utan att behöva lossa fästet? Eller är det lätt att lossa fästet? Visst måste man väl enkelt kunna göra det för att växla parasollet mellen höger och vänster sida??
    Jag fattar inte. Det är väl bara att flytta på parasollet? Böj av det = lätt. Varför ta det ur sitt fäste = jättejobbigt.  *fattar inte*
    Finasteunge skrev 2008-08-02 21:58:01 följande:
    Hallå på er!!!Ja sitter här och retar mig på att dom tod sönder skruven på mitt chassi och skicka hem mig med de för att den inte gick att få ut skruven.. ( de populära velet att de glider på högra sidan)Och att ja typ inte kommer få reklamera detta chassi för att hon inte tyckte det var någe fel det. Men de är inte hon som åker buss med vagnen och ser när det glider. Kan man ringa eller maila hon som har hand om bugaboo här i sverige och råd fråga henne vad hon tycker?? Eller ska man ringa eller maila reklamationsnämnden och råd fråga dom?? Vad tycker ni ja ska göra..???Om dom inte reklamerar chassit kan man va så fräk att lämna tillbaka allt och kräva pengarna tillbaka och köpa den någon annan stans?? har aldrig vart me om nå uslare
    Jag skulle aldrig gått ut från butiken från början om de haft sönder något på den. Så tillbaka till butiken och kräv att de fixar till den. Man ska alltis vända sig till återförsäljaren i första hand. (vilket även BB svarar om man inte pratar med butiken först)

*kollar hallonsodas sufflett*
    I Haven't Lost My Mind, It's Backed Up On Disk Somewhere
  • FinalFantasy

Åh fått besked att min Bee är på väg. Funkar de bra på 8 månaders?

Alla har rätt att ha sin egen åsikt och ingen bör påtvingas en annans åsikter
  • MejaKiZnic
    e83 skrev 2008-08-02 21:19:33 följande:
    undrar samma sak som "Måledal", någon som vet vad frakten från babytrader går på? funderar på att beställa en cam därifrån..någon??
    Jag beställde alldeles nyligen (förra veckan) och jag betalde frakt men samtidigt fick jag 50euro rabatt
  • Caeruleus
    FinalFantasy skrev 2008-08-02 22:22:54 följande:
    Åh fått besked att min Bee är på väg. Funkar de bra på 8 månaders?
    Funkar kanon på min 6 månaders så kan inte tänka mig annat än att det blir toppen för din 8 månaders..
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14