• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • tvåbarnsmammavillkanske haentill

Försöker än gång till med min fråga från förut idag!

Vet någon blir jag jätteglad!

Har just köpt en parasoll till min Cam men funderar på hur jag använder/förvarar det. Det var ingen manual med, det brukar det ju vara till alla prylar (även lattehållaren...). Det känns som att när man satt fast fästet i ramen och satt i parasollet sitter både fäste och parasoll ihop. Jag trodde att det skulle vara enkelt att sätte på och ta av parasollet? Kan man inte ta ur parasollet utan att behöva lossa fästet? Eller är det lätt att lossa fästet? Visst måste man väl enkelt kunna göra det för att växla parasollet mellen höger och vänster sida??

• hallonsoda0

Nu har "mamma på vift" sytt klart min suflett:) Bild finns i hennes galleri. Jag är supernöjd, längtar tills jag får den:)

• Caeruleus
    hallonsoda0 skrev 2008-08-02 21:34:47 följande:
    Nu har "mamma på vift" sytt klart min suflett:) Bild finns i hennes galleri. Jag är supernöjd, längtar tills jag får den:)
    Den var verkligen toppensnygg! Helt i min smak med vitt,svart och grått.
  • Finasteunge

Hallå på er!!!

Ja sitter här och retar mig på att dom tod sönder skruven på mitt chassi och skicka hem mig med de för att den inte gick att få ut skruven.. ( de populära velet att de glider på högra sidan)
    Och att ja typ inte kommer få reklamera detta chassi för att hon inte tyckte det var någe fel det.
    Men de är inte hon som åker buss med vagnen och ser när det glider.

Kan man ringa eller maila hon som har hand om bugaboo här i sverige och råd fråga henne vad hon tycker??
    Eller ska man ringa eller maila reklamationsnämnden och råd fråga dom??
    Vad tycker ni ja ska göra..???

Om dom inte reklamerar chassit kan man va så fräk att lämna tillbaka allt och kräva pengarna tillbaka och köpa den någon annan stans?? har aldrig vart me om nå uslare

Jesper 070816
  • WilliamNellyJamie

TAck alla ni som hjälp mig med tull frågan jag har ringt vän utomlands och vi kollat upp allt så nu har jag köpt ny vagn!!!!!!

funderar även på en bee, jag har sagt förut att jag inte ville ha den men ångrat mig

William -98 Nelly -04 Jamie -07
  • oOrosamarängerOo
    Finasteunge skrev 2008-08-02 21:58:01 följande:
    Hallå på er!!!Ja sitter här och retar mig på att dom tod sönder skruven på mitt chassi och skicka hem mig med de för att den inte gick att få ut skruven.. ( de populära velet att de glider på högra sidan)Och att ja typ inte kommer få reklamera detta chassi för att hon inte tyckte det var någe fel det. Men de är inte hon som åker buss med vagnen och ser när det glider. Kan man ringa eller maila hon som har hand om bugaboo här i sverige och råd fråga henne vad hon tycker?? Eller ska man ringa eller maila reklamationsnämnden och råd fråga dom?? Vad tycker ni ja ska göra..???Om dom inte reklamerar chassit kan man va så fräk att lämna tillbaka allt och kräva pengarna tillbaka och köpa den någon annan stans?? har aldrig vart me om nå uslare
    Tycker nog du bör kontakta bugaboo!
  • Finasteunge
    SooJuicy skrev 2008-08-02 22:03:30 följande:
    Tycker nog du bör kontakta bugaboo!
    Här i sverige??
    Jesper 070816
  • hallonsoda0
    Caeruleus skrev 2008-08-02 21:53:25 följande:
    Den var verkligen toppensnygg! Helt i min smak med vitt,svart och grått.
    kul att fler än jag gillar den:P
  • modestyclara

lilla sandra skrev 2008-08-02 21:21:39 följande:

Måledal och e83, vi fick iaf fraktfritt när vi beställde vagnen.
    jag tror inte det är fraktfritt längre dock har de fortfarande den där 50 euro-rabatten för nya kunder tror jag. Lägg allt i varukorgen så ser man väl fraktpriset när man skrivit sin adress och sånt?
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14