• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • modestyclara

Nån som gick pride-paraden idag? Vi gick från Hummlegården till Kungsträdgården sedan tröttnade lillkillen Såg nästan inga buggor alls

• Måledal

hejhej

jag har bestämt big för en bugaboo cam nu

Vart köper jag den billigast? nån som skickar efter utomlands? tjänar man på det? vet ni nån bra sida?

Är dom billigare i holland?känner en som bor där nämligen.
    Känner även en i london som skulle kunna skicka. men det är kanske samma pris i hela världen?

Tacksam för svar //Rebecca

• modestyclara
    Måledal skrev 2008-08-02 19:07:45 följande:
    hejhejjag har bestämt big för en bugaboo cam nuVart köper jag den billigast? nån som skickar efter utomlands? tjänar man på det? vet ni nån bra sida?Är dom billigare i holland?känner en som bor där nämligen.Känner även en i london som skulle kunna skicka. men det är kanske samma pris i hela världen?Tacksam för svar //Rebecca
    många här har köpt från babytrader.eu
    Det blir någon tusenlapp billigare iaf.
  • Ms Kanga
    Måledal skrev 2008-08-02 19:07:45 följande:
    hejhejjag har bestämt big för en bugaboo cam nuVart köper jag den billigast? nån som skickar efter utomlands? tjänar man på det? vet ni nån bra sida?Är dom billigare i holland?känner en som bor där nämligen.Känner även en i london som skulle kunna skicka. men det är kanske samma pris i hela världen?Tacksam för svar //Rebecca
    Ett ställe som många har handlat på är www.babytrader.eu. De är bra att a att göra med vid reklamationer. De skickar till Sverige så du behöver inte be dina kompisar.
  • Måledal

Är det någon som vet vad frakten från babytrader går på?

• rosenkind
    SooJuicy skrev 2008-08-02 19:25:37 följande:
    Åhhh, kolla här...massa ju ju be www.ju-ju-be.com/in_real_life.html
    smart, tack! tror nog en besmall ska räcka för mig.. tror jag ska vänta tills syrran far till usa, blir billigaste så...men det är först i januari!!
  • e83

undrar samma sak som "Måledal", någon som vet vad frakten från babytrader går på? funderar på att beställa en cam därifrån..

någon??

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14