• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • rosenkind
    Natural skrev 2008-08-02 16:35:59 följande:
    Tackar för länken, blir det en Ju Ju be så beställer jag där ifrån. Hur länge gäller dem priserna där?Är det risk för tull om man beställer därifrån?
    det beror ju på hur de packar...och hur det skickas. men är värdet under 500 kr (tror det är ungefär den summan) så blir det ingen tull o moms... funderar själv på att beställa. en mini kostade 40 euro där och jag såg dem för 75 euro på en annan sida...så det låter ju bra.
  • oOrosamarängerOo

nr3 tycker jag va riktigt gräslig huga

• Kajsan
    rosenkind skrev 2008-08-02 16:36:23 följande:
    vad var det för problem? var det svårt att få det du beställt? borde ju inte bli tull om man inte beställer så dyrt...
    De höll på att tjafsa om att de ville ha en kopia på mitt kontokort innan de skickade, vilket jag vägrade.
    Sen tog de väldigt lång tid att få väskan.
    Den blev skitdyr med moms och tull på ( en av två gånger jag fått betala tull) naturligtvis inte deras fel, men den kostade 1600 kr efter allt ... men sden är snygg Gäller bara att använda den nån gång så den lönar sig !
  • oOrosamarängerOo
    Natural skrev 2008-08-02 16:38:28 följande:
    Ä det stor skillnad på betewwn och besmall?
    between har inget lock, utan dragkedje stängning och inte magneter som de andra har.
  • Natural
    rosenkind skrev 2008-08-02 16:35:28 följande:
    jag tycker 1:an och 3:an. Den första har jag ju själv tänkt på...men 3:an var verkligen snygg också!
    tyvärr finns bara den i beall.
  • Natural
    rosenkind skrev 2008-08-02 16:39:09 följande:
    det beror ju på hur de packar...och hur det skickas. men är värdet under 500 kr (tror det är ungefär den summan) så blir det ingen tull o moms... funderar själv på att beställa. en mini kostade 40 euro där och jag såg dem för 75 euro på en annan sida...så det låter ju bra.
    ja prisena var ju mer fördelaktiga där.
  • rosenkind
    Kajsan skrev 2008-08-02 16:39:34 följande:
    De höll på att tjafsa om att de ville ha en kopia på mitt kontokort innan de skickade, vilket jag vägrade.Sen tog de väldigt lång tid att få väskan.Den blev skitdyr med moms och tull på ( en av två gånger jag fått betala tull) naturligtvis inte deras fel, men den kostade 1600 kr efter allt ... men sden är snygg Gäller bara att använda den nån gång så den lönar sig !
    hm..var utgångspriset högt då? en besmall är ju så billig så den borde klara sig utan att bli tullad..
  • Natural
    Kajsan skrev 2008-08-02 16:39:34 följande:
    De höll på att tjafsa om att de ville ha en kopia på mitt kontokort innan de skickade, vilket jag vägrade.Sen tog de väldigt lång tid att få väskan.Den blev skitdyr med moms och tull på ( en av två gånger jag fått betala tull) naturligtvis inte deras fel, men den kostade 1600 kr efter allt ... men sden är snygg Gäller bara att använda den nån gång så den lönar sig !
    Du beställe ju en edition, kan ju ha berott på det.
  • Natural
    SooJuicy skrev 2008-08-02 16:41:12 följande:
    between har inget lock, utan dragkedje stängning och inte magneter som de andra har.
    okej, det är det som är skillnaden
  • rosenkind
    SooJuicy skrev 2008-08-02 16:39:12 följande:
    nr3 tycker jag va riktigt gräslig huga
    smaken är som baken tyckte den var riktigt snyggt retro

men är lite rädd att den ska vara för liten..men vill heller inte hänga för stor väska på buggan... har tyvärr inte sett en live.. har nån foto på en bugga o besmall?

annars såg jag en oioi i nåns bilder och det såg bra ut på camen.. vilket dilemma!
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14