• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Natural
    SooJuicy skrev 2008-08-02 16:41:12 följande:
    between har inget lock, utan dragkedje stängning och inte magneter som de andra har.
    är det att föredra framför lock.
  • Natural
    rosenkind skrev 2008-08-02 16:45:59 följande:
    smaken är som baken tyckte den var riktigt snyggt retro men är lite rädd att den ska vara för liten..men vill heller inte hänga för stor väska på buggan... har tyvärr inte sett en live.. har nån foto på en bugga o besmall?annars såg jag en oioi i nåns bilder och det såg bra ut på camen.. vilket dilemma!
    vill också se bugga med en besmall, så hojta till om du ser en
  • Ms Kanga
    Kajsan skrev 2008-08-02 16:39:34 följande:
    De höll på att tjafsa om att de ville ha en kopia på mitt kontokort innan de skickade, vilket jag vägrade.Sen tog de väldigt lång tid att få väskan.Den blev skitdyr med moms och tull på ( en av två gånger jag fått betala tull) naturligtvis inte deras fel, men den kostade 1600 kr efter allt ... men sden är snygg Gäller bara att använda den nån gång så den lönar sig !
    jag brukar välja att betala med paypal eftersom en del amerikanska webshopar har problem med utländska kreditkort
  • oOrosamarängerOo
    Natural skrev 2008-08-02 16:46:27 följande:
    är det att föredra framför lock.
    Jag valde between för jag inte ville ha magnetstängning, då det kan avmagnitisera kontokort om de kommer för nära och det har hänt min två gr, och har den som reseskötväska så vill inte råka ut för det igen.
    smaken är som baken tyckte den var riktigt snyggt retro men är lite rädd att den ska vara för liten..men vill heller inte hänga för stor väska på buggan... har tyvärr inte sett en live.. har nån foto på en bugga o besmall?annars såg jag en oioi i nåns bilder och det såg bra ut på camen.. vilket dilemma!
    Hihi, ja tur att smaken är som baken, så inte alla går med samma väska
  • Kajsan
    Jag har bilder på besmall på buggan tror jag...Den härnger bra!
  • rosenkind
    Kajsan skrev 2008-08-02 16:57:20 följande:
    Jag har bilder på besmall på buggan tror jag...Den härnger bra!
    jag såg ingen sån bild men mycket annat snyggt! blir såååå avundsjuk! din limited edition i rosa/brunt är verkligen supersnygg! är en besmall tillräckligt stor tycker du?
  • oOrosamarängerOo
    rosenkind skrev 2008-08-02 17:32:50 följande:
    jag såg ingen sån bild men mycket annat snyggt! blir såååå avundsjuk! din limited edition i rosa/brunt är verkligen supersnygg! är en besmall tillräckligt stor tycker du?
    Jo, jag hittade bilden på besmall, så finns där
  • Kajsan
    rosenkind skrev 2008-08-02 17:32:50 följande:
    Jodå, be small i Tiki tofee har jag i galleriet, kanske den rosa blommiga också...Ska se
    Ja, den rosa/bruna är fiiin! Ska nog börja använda den till Katvig sufleten i rosa
  • rosenkind

missade att du hade 3 sidor! det såg ju riktigt bra ut, och inte såg den så liten ut! ...hm..

• Natural

Nån som har Ju-ju be sienna swirl heslt BeTween modellen?

Passar den till sand bas? Har inte röd klädsel och inga tankar på att beställa röd heller.

Tröttnar man fort på en mönstrad väska eller ska jag kanske ta en en enfärgad i brunt?

Kan man tvätta väskorna i maskin förresten? Finns det hakar på sidorna så man kan hänga dem i fästen?

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14