• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • oOrosamarängerOo
    MGn skrev 2008-08-06 13:04:08 följande:
    Säg inte så, den klarblå är den enda vi har i orginal suflett ;)
    För typ 10år sen så målade jag om typ halva min dåvarande lägenhet i klarblått och hade massa prydnadsflaskor i klarblått o annan inredning, vart lixom en aning överdos av den färgen och inte tålt den sen dess
  • oOrosamarängerOo
    fröken ida skrev 2008-08-06 13:02:31 följande:
    Var det inte åkpåsen i denim från Elodiedetails som diskuterades? Bugaboo har väl ingen åkpåse i denim. Har i varje fall inte sett det på nån shop i USA och jag bukar surfa runt på många.
    Jaså, är det elodis denim. Ja, det såg jag fröken nollåtta länkade till :-_D
  • fröken ida
    SooJuicy skrev 2008-08-06 13:15:02 följande:
    Jaså, är det elodis denim. Ja, det såg jag fröken nollåtta länkade till :-_D
    Ja precis
    Älskade Edvin
  • Emmsan

eeee såå glad .. kommer ni ihåg min dumma sommarsuffla.. idag ringde det på dörren det var den nya jag fick av bugaboo o det var INTE fel på min vagn utan den gamla sufflan den nya sitter perfekt

• oOrosamarängerOo
    Emmsan skrev 2008-08-06 13:47:38 följande:
    eeee såå glad .. kommer ni ihåg min dumma sommarsuffla.. idag ringde det på dörren det var den nya jag fick av bugaboo o det var INTE fel på min vagn utan den gamla sufflan den nya sitter perfekt
    Super har du jämfört nya o gamla vad det är som skiljer, storleken eller sömmarna?
  • Emmsan
    SooJuicy skrev 2008-08-06 13:55:12 följande:
    Super har du jämfört nya o gamla vad det är som skiljer, storleken eller sömmarna?
    hm nää det måste jag göra direkt :)
  • Emmsan

japp har mätt framdelen på sufletten är 1.5 cm längre på denna

• Ari Gold
    fröken ida skrev 2008-08-06 13:02:31 följande:
    Var det inte åkpåsen i denim från Elodiedetails som diskuterades? Bugaboo har väl ingen åkpåse i denim. Har i varje fall inte sett det på nån shop i USA och jag bukar surfa runt på många.
    Har inte sett någon bugaboo åkpåse i denim, däremot finns/fanns det en liten bugaboo skötväska i denim som var riktigt snygg (men lite för liten för att vara en "riktig" skötväska).

Det är möjligt att det gjordes någon denim-åkpåse till limited edition froggen men den borde inte passa helt perfa till denim cam. ändå eftersom froggen hade en annan tvätt och andra sömmar i tyget (klart snyggare, by the way).
  • chokladmamma

Vill bara tala om att vår Bugga nu äntligen står i vardagsrummet och strålar, så vacker den är! Tack för alla råd och tips från er som ledde mig fram till detta köp!

• oOrosamarängerOo
    Emmsan skrev 2008-08-06 14:03:04 följande:
    japp har mätt framdelen på sufletten är 1.5 cm längre på denna
    Ojdå, shysst att du fick en ny :)
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14