• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Preggie

Hmm, vet nån om Natural kanske avreggat sig? Jag försöker också svara på en fråga i hennes gästbok men det står (okänd) efter hennes namn och när jag söker så kommer hon inte ens upp.. oh well, inte mycket att göra åt det då.

Nämen herregud, klockan är ju alldeles för mycket för att sitta här o uggla.. God natt!

• WilliamNellyJamie
    madiecken skrev 2008-08-06 22:41:56 följande:
    WilliamNellyJamie: Jag kan inte svara dig i din GB...
    jag har låst sida men lägger till dig,,,Glad
    William -98 Nelly -04 Jamie -07
  • WilliamNellyJamie

snart kommer min vagn....jippie!!!

den är nu skickad till dem som ska ta med dem hem till mig!!!

William -98 Nelly -04 Jamie -07
  • Fröken Småland
    Preggie skrev 2008-08-07 03:03:30 följande:
    Hmm, vet nån om Natural kanske avreggat sig? Jag försöker också svara på en fråga i hennes gästbok men det står (okänd) efter hennes namn och när jag söker så kommer hon inte ens upp.. oh well, inte mycket att göra åt det då.Nämen herregud, klockan är ju alldeles för mycket för att sitta här o uggla.. God natt!
    Natural/Trebarnsliv/Fröken Noll Åtta/Fröken Mars kommer garanterat tillbaka, fast i en annan skepnad...
  • Preggie
    mamma2003 skrev 2008-08-07 08:17:17 följande:
    Natural/Trebarnsliv/Fröken Noll Åtta/Fröken Mars kommer garanterat tillbaka, fast i en annan skepnad...
    Ahaa då förstår jag! :)
  • hallonsoda0

jag måste fråga er erfarna mammor en grej som är lite OT. Räcker det att ha vanliga kläder på bebisen när man har den i åkpåse på vintern? eller ska man ha någon tunnare typ fleece overall? Är bugaboos åkpåse bra?

• FinalFantasy

De flesta säger ju att det ärcker med kläder ej haft bugaboos egna så jag kan inte säga mer än så

hallonsoda0 skrev 2008-08-07 08:59:39 följande:
    jag måste fråga er erfarna mammor en grej som är lite OT. Räcker det att ha vanliga kläder på bebisen när man har den i åkpåse på vintern? eller ska man ha någon tunnare typ fleece overall? Är bugaboos åkpåse bra?
    Alla har rätt att ha sin egen åsikt och ingen bör påtvingas en annans åsikter
  • Lourdes
    hallonsoda0 skrev 2008-08-07 08:59:39 följande:
    Jag hade Pops windstopper overall på min son och Bb åkpåse, tyckte det var en perfekt kombo. Min son föddes i januari och det är ju bra att kunna ta upp sitt barn om det skriker tex, Åkpåsen tyckte jag var super, inte för tjock så du kunde ha den länge och var det kallt kunde man komplettera med overall och filt..
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14