• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Airy fairy

Har ocksa borjat fa lite smaproblem efter att ha fatt laga den sjalv igar da den inte tog alls. Den funkar just nu, men jag far dra spaken mycket langre bak an jag behovde innan.

Hoppas att det ordnar sig.

Lottetottan skrev 2008-08-06 20:23:32 följande:
    Tjena tjejer!Är det någon av er som fått problem med bromsen på era camar? Har gamla chassit... Min "tar" liksom inte, jag ser med blåtta ögat att "hacken" inte fäster i hjulen. Är det någon som vet hur man fixar detta?
  • Caeruleus
    Emmsan skrev 2008-08-06 21:50:01 följande:
    hon e nog arg på mej oxå .. har lovat henne ett mönster till dyna men jag har bara inte haft tiden eller orkat!!!!! jaja 5 barn en uttråkad sambo så blir det som det blir
    Jag tror inte det är därför hon är arg på mig för jag har aldrig lovat henne något mönster. Men jag vet inte vad jag skulle ha gjort. Hoppas jag har blivit blockad av misstag..
  • Caeruleus
    Wilma77 skrev 2008-08-06 21:52:18 följande:
    jag har just sålt min cameleo och köpt en bee istället. Typiskt att man inte tänker på allt innan köp!!! är det ingen annan som stör sig på att de inte finns nått stöd för benen när barnet sover, sittytan är så kort att han inte kan lägga upp benen som i andra vagnar jag haft (ja jag har fällt ut sittdelen helt) finns det någon lösning? Min kille gillar att ha upp benen och han är bara 1 så han sover ibland långa perioder i vagnen. Några tips??
    Ett horisontellt stöd är nog svårt att få till men om du har sitsen vänd från dig så finns det ju ett fotstöd.
  • oOrosamarängerOo
    Noas mamma skrev 2008-08-06 21:27:59 följande:
    *gråter* Älskar min klarblåa (topp)!  Får du utslag nu I dag var jag uppe på sprall på NK som fått in en massa bugaboo varor i dag. Så nu har dom typ allt hemma. Passade på att köpa en adapter till bilbarnstolen som jag ska inviga i morgon Passade på att fråga efter min inlämnade OiOi som jag lämnade in för 2 veckor sedan. Fick till svar; Den skickades från Nya zeeland (?! Kommer inte OiOi från australien?) I förrgår och från england och hit tar det minst en vecka så räkna med 2-3 veckor till. Gissa om jag blev glad... ska maila och klaga till dom i kväll.I ren surhet så tog jag mit till Bonti för att köpa en ny skötväska men hittade ingen. (skickade tillbaka sweetheart väskan i dag den var förliten :( )Kollade in Bugaboo grejerna och ser att dom säljer ut locken till skötväskorna för 100 kr (har ingen själv men tipsar) Samt alla fleece toppar för 750 kr. Så jag tog en i rött! och kände mig rätt nöjd med dagen endå.
    Haha, nu får jag både mässlingen och exem nä skojar bara, så farligt är det inte
    Rött, supersnyggt!! Tror sprall är skitasega på att beställa och undra om de ens hade kontaktat oioi, jobbar på nk, inte på sprall men vet vilken seg personal de har där
  • oOrosamarängerOo
    Da Mutt skrev 2008-08-06 21:56:03 följande:
    Fast det brukar vara sjuka överpriser på frog-grejjer på tyska ebay. Jag sålde en begagnad denim frog (vagnen alltså...inte åkpåsen) till en tysk för nästan 10 papp en gång.
    10?
  • Noiis
    SooJuicy skrev 2008-08-06 22:03:59 följande:
    Haha, nu får jag både mässlingen och exem nä skojar bara, så farligt är det inte Rött, supersnyggt!! Tror sprall är skitasega på att beställa och undra om de ens hade kontaktat oioi, jobbar på nk, inte på sprall men vet vilken seg personal de har där
    *förlåt* skickar över lite potatismjöl så du har nåt mot klieriet
    VA? *morrar* till mig sa dom att dom beställt samma dag den lämnades in humm ska nog allt fråga OiOi i mitt mail när beställningen inkom till dom!
    OCH varför får du jobba där och inte jag???? (kanske för att jag aldrig sökt jobb där )
  • oOrosamarängerOo
    Noas mamma skrev 2008-08-06 22:14:20 följande:
    *förlåt* skickar över lite potatismjöl så du har nåt mot klieriet VA? *morrar* till mig sa dom att dom beställt samma dag den lämnades in humm ska nog allt fråga OiOi i mitt mail när beställningen inkom till dom!OCH varför får du jobba där och inte jag???? (kanske för att jag aldrig sökt jobb där )
    tackar o tar emot   potatismjöl är alltid bra mot kliningar, och det kan juuu behövas av både ena o andra orsaken Räcka ut tungan
  • Hannnas

*surar* min cam har börjat knarra o jag vet inte vad som är tokigt, sköter den "som man bör".... hur får ni bort ev knarr? vad har jag missat... stör mig som f*n faktiskt...

.?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma .?:*¨¨*:?.
  • madiecken
    WilliamNellyJamie: Jag kan inte svara dig i din GB...
    (¯`°?.¸ ღ BF 13/8 ღ ¸.?°´¯)
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14