Noas mamma skrev 2008-08-06 21:27:59 följande:
*gråter* Älskar min klarblåa (topp)! Får du utslag nu I dag var jag uppe på sprall på NK som fått in en massa bugaboo varor i dag. Så nu har dom typ allt hemma. Passade på att köpa en adapter till bilbarnstolen som jag ska inviga i morgon Passade på att fråga efter min inlämnade OiOi som jag lämnade in för 2 veckor sedan. Fick till svar; Den skickades från Nya zeeland (?! Kommer inte OiOi från australien?) I förrgår och från england och hit tar det minst en vecka så räkna med 2-3 veckor till. Gissa om jag blev glad... ska maila och klaga till dom i kväll.I ren surhet så tog jag mit till Bonti för att köpa en ny skötväska men hittade ingen. (skickade tillbaka sweetheart väskan i dag den var förliten :( )Kollade in Bugaboo grejerna och ser att dom säljer ut locken till skötväskorna för 100 kr (har ingen själv men tipsar) Samt alla fleece toppar för 750 kr. Så jag tog en i rött! och kände mig rätt nöjd med dagen endå.
Haha, nu får jag både mässlingen och exem

nä skojar bara, så farligt är det inte
Rött, supersnyggt!! Tror sprall är skitasega på att beställa och undra om de ens hade kontaktat oioi, jobbar på nk, inte på sprall men vet vilken seg personal de har där