• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • misshallonsaft
    Emmsan skrev 2008-08-07 16:21:58 följande:
    grattis
     tack
    Filip bf 060319,Vilma bf 080728
  • oOrosamarängerOo
    misshallonsaft skrev 2008-08-07 16:18:05 följande:
    hej hejfick en dotter den 28 juli så nu kan jag köpa min rosa bugga men en fråga.. e de bara sommar sufletten som är rosa? skulle vilja ha en rosa nämligen men de kommer ju va höst å vinter när hon ska sitta..
    Grattis! Det är toppklädseln som finns i rosa, det vill säga suflett, sittdelsklädsel och liggdelslock och säljs sem set. Basen är sittdelen, liggdelsklädsel och varukorg och säljs var för sig när man köper det sep o finns inte i rosa. Men i vilken roll speler hösten in??
  • Caeruleus
    misshallonsaft skrev 2008-08-07 16:18:05 följande:
    hej hejfick en dotter den 28 juli så nu kan jag köpa min rosa bugga men en fråga.. e de bara sommar sufletten som är rosa? skulle vilja ha en rosa nämligen men de kommer ju va höst å vinter när hon ska sitta..
    Stort grattis till tösen!!
  • Stormis
    SooJuicy skrev 2008-08-07 16:29:12 följande:
    Grattis! Det är toppklädseln som finns i rosa, det vill säga suflett, sittdelsklädsel och liggdelslock och säljs sem set. Basen är sittdelen, liggdelsklädsel och varukorg och säljs var för sig när man köper det sep o finns inte i rosa. Men i vilken roll speler hösten in??
    Tror hon menar att om endast summarsufflett finns rosa (vilket det ju inte gör) så kanske det itne passar tilll hösten?

Men hallonsaft: antingen köper du rosa sommarsufflett 445 kr, rosa toppklädsel (liggdelslock, sittdelsklädsel och sufflett) för 1000 kr eller så kans du också köpa tex suffletten lös (380 kr), men då får du nog beställa den. Äääääälskar min rosa sufflett!!!
  • Mamma till V och E

Idag fick jag och maken klämma på de första babyskydden från Bugaboo i Örebro! Blev såå glada så den verkar leva upp till våra krav. Så vi kommer nog boka en sådan snart :)

• vildamar

Fru Hennerdal skrev 2008-08-07 18:15:04 följande:

Idag fick jag och maken klämma på de första babyskydden från Bugaboo i Örebro! Blev såå glada så den verkar leva upp till våra krav. Så vi kommer nog boka en sådan snart :)
    Vad kul...vad ligger priset på?
  • oOrosamarängerOo
    Stormis skrev 2008-08-07 17:30:03 följande:
    Tror hon menar att om endast summarsufflett finns rosa (vilket det ju inte gör) så kanske det itne passar tilll hösten?Men hallonsaft: antingen köper du rosa sommarsufflett 445 kr, rosa toppklädsel (liggdelslock, sittdelsklädsel och sufflett) för 1000 kr eller så kans du också köpa tex suffletten lös (380 kr), men då får du nog beställa den. Äääääälskar min rosa sufflett!!!
    Jamen det så klart Jag som missade vissa ord bara o läste bara suflett
  • WilliamNellyJamie

va!!! säljer hon dem för 799 kr

haha då kan jag sälja dem billigare!!!!

William -98 Nelly -04 Jamie -07
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14