• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Stargirl
    Skärgård skrev 2008-08-08 08:43:40 följande:
    Jag har en Cameleon som jag köpte från Babytrader för ca fem månader sedan och upptäckte igår att den bruna sufletten har blivit solblekt. Är det vanligt och får jag skylla mig själv som har haft den i solen eller ska det gåatt reklamera?
    Jag skulle reklamera och hoppas på det bästa iaf.
  • MGn
    SooJuicy skrev 2008-08-08 09:55:30 följande:
    Så alla är dina, haha, härligt:) såg bilden i bt från D&D och trodde det va typ en mammaträff eller nåt
    haha japps, var hemma hos mamma, hade en vagn med mig o tre stod redan där o en kvar hemma ;) om tio minuter kommer en som ska kolla på en cameleon...så kanske en vagn mindre sen ;)
  • MGn
    SooJuicy skrev 2008-08-08 09:55:30 följande:
    Så alla är dina, haha, härligt:) såg bilden i bt från D&D och trodde det va typ en mammaträff eller nåt
    haha japps, var hemma hos mamma, hade en vagn med mig o tre stod redan där o en kvar hemma ;) om tio minuter kommer en som ska kolla på en cameleon...så kanske en vagn mindre sen ;)
  • Stargirl

Fru Hennerdal skrev 2008-08-07 18:15:04 följande:

Idag fick jag och maken klämma på de första babyskydden från Bugaboo i Örebro! Blev såå glada så den verkar leva upp till våra krav. Så vi kommer nog boka en sådan snart :)
    Såg oxå. Helt klart en stol som jag hade köpt om vi hade väntat bebis just nu. Tycker den verkar rejäl och fiffiga detaljer som den som juserar sittläget för olika längder. Den är ju guld värd då hamnar ju huvudet på rätt ställe jämt. Snygga är de oxå. Särskilt den i sand/svart. Tycker iaf jag
  • oOrosamarängerOo
    MGn skrev 2008-08-08 13:21:08 följande:
    och så va det bara fyra kvar gissar jag
  • thj
    Stargirl skrev 2008-08-08 13:23:12 följande:
    Fru Hennerdal skrev 2008-08-07 18:15:04 följande: Såg oxå. Helt klart en stol som jag hade köpt om vi hade väntat bebis just nu. Tycker den verkar rejäl och fiffiga detaljer som den som juserar sittläget för olika längder. Den är ju guld värd då hamnar ju huvudet på rätt ställe jämt. Snygga är de oxå. Särskilt den i sand/svart. Tycker iaf jag
    Den är så genomtänkt
    Framför allt med säkerheten,bärhandtaget är så fiffigt gjort att det även är  ett skydd vid ev krock.
    Rejäl suflett,bra komfort.
    Andningsbar klädsel precis som madrassen till bugaboo.
    Dessutom tvättbar klädsel.
    lätt att bära..

Synd att Eddie är för stor för den
    Jippi!! Nu drar vi till ÖLAND!
  • Senap
    MGn skrev 2008-08-08 13:16:48 följande:
    vi bor i ystad, blir kanske lite varmt..får tänka om..får väl bli ett tunt täcke bara
    Kylan kommer underifrån så fällen kommer göra det varmt i vagnen. Sedan stiger värmen varör det lätt bli för varmt om man har för mycket.
    Känn på barnets nacke om det är svettigt så får man avgöra efter det. Det löser sig.
    I Haven't Lost My Mind, It's Backed Up On Disk Somewhere
  • FinalFantasy

Var inne på bonti idag för de rear fleecetoppklädslar för 750 men hittade inte den färg jag kunde tänka mig Däremot en OiOi som var så bedårande söt! Hihi de la undan den åt mig till i morgon för måste flytta pengarna till kortkontot Helsnällt!

Alla har rätt att ha sin egen åsikt och ingen bör påtvingas en annans åsikter
  • tvåbarnsmammavillkanske haentill

Kan få lite åkpåsetips?

Finns någon anledning att välja annan än åkpåse än Bugaboos egen? Då tänkte jag inte på färg/mönster - jag är nöjd med en påse i samma färg som vagnen är.

Men finns det andra märken som har smartare detaljer / är varmare etc?

• Kajsan
    tvåbarnsmammavillkanske haentill skrev 2008-08-08 16:43:39 följande:
    Kan få lite åkpåsetips?Finns någon anledning att välja annan än åkpåse än Bugaboos egen? Då tänkte jag inte på färg/mönster - jag är nöjd med en påse i samma färg som vagnen är. Men finns det andra märken som har smartare detaljer / är varmare etc?
    Jag är lite sugen på kronans, de är enfärgade och finns i fina färger, verkar jättebra och kostar Halva priset mot bugaboos
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14