• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Senap
    tvåbarnsmammavillkanske haentill skrev 2008-08-08 16:43:39 följande:
    Kan få lite åkpåsetips?Finns någon anledning att välja annan än åkpåse än Bugaboos egen? Då tänkte jag inte på färg/mönster - jag är nöjd med en påse i samma färg som vagnen är. Men finns det andra märken som har smartare detaljer / är varmare etc?
    Jag gillar:
    Lodger bunker när de är små. Skålad sits. Glider en aning i sittdelen.  Två lager så man kan variera efter väder.
    Simple Worlds egna (kommer säljas i alla Bontibutiker snart) Tjockare än BBs. Roliga färger. och har öppning för fötterna - bra när de är lite äldre och har kladdiga skor.

Har ej provat:
    Elodie
    *minns inte* snugglybugglivaddennuheter
    ska passa de med

UJs är så glatt i materialet att den glider i BB
    I Haven't Lost My Mind, It's Backed Up On Disk Somewhere
  • Kajsan
    tvåbarnsmammavillkanske haentill skrev 2008-08-08 16:43:39 följande:
    Kan få lite åkpåsetips?Finns någon anledning att välja annan än åkpåse än Bugaboos egen? Då tänkte jag inte på färg/mönster - jag är nöjd med en påse i samma färg som vagnen är. Men finns det andra märken som har smartare detaljer / är varmare etc?
    Annars är 7 am åkpåsarna helt underbara, skitsnygga, massa bra funktioner ( man Kan bl ta bort/sätta dit Fleece inuti beroende på väder) men de är dyra... Jag har ett par själv, så fina färger!
  • Kajsan

Fick lov att mejla och fråga vad som ingick eftersom Nypris på denna Gecko tydligen var 14000

• Senap
    Kajsan skrev 2008-08-08 16:53:33 följande:
    Fick lov att mejla och fråga vad som ingick eftersom Nypris på denna Gecko tydligen var 14000
    hihihihi
    Kanske är special edition ram av rent silver och bärare ingår till resefodralet?
    I Haven't Lost My Mind, It's Backed Up On Disk Somewhere
  • fröken ida
    Kajsan skrev 2008-08-08 16:53:33 följande:
    Skrattande 
    Älskade Edvin
  • slma

FinalFantasy, vad hade dom för färger pa fleecarna da? nyfiken i en strut, man kanske behöver en ny....

• Fröken Småland

Om man gör en Bugaboo-sökning på Tradera så kommer det upp typ hundra hemmasydda grejor som "passar till Bugaboo". Så dryga folk är, vem vill ha en massa hemmasytt av någon man inte känner? Är det förresten inte missbruk av varumärke att skriva sådär? jag tror jag skall anmäla hela bunten *fredagsnöje*

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14