• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Heeleena

Köpte en bugaboo frog från NY för 1 månad sedan, helt ny 5000:- inkl. moms och frakt!

• Kajsan
    MGn skrev 2008-08-07 22:09:23 följande:
    Vi ska bara ha lammskinn som lakan och sen ett duntäcke och fleeceoverall på pojken, glöme kudden också, även den i dun
    Åkpåse ska vi ha. Alldeles för varmt med overall och duntäcke ivarjefall här där vi bor.
  • Emmsan
    MGn skrev 2008-08-07 21:53:03 följande:
    Jag har två barn, flicka på 2 o pojke på 2 mån...ja, jag är tokig =) Men nu delar mamma o jag hobby, hon syr o jag köper vagnar =) superkul!!
    hahah men när använder du dem?????
  • imsa

aha, så det är din mamma som är dittendatten?

MGn skrev 2008-08-07 21:53:03 följande:
    Jag har två barn, flicka på 2 o pojke på 2 mån...ja, jag är tokig =) Men nu delar mamma o jag hobby, hon syr o jag köper vagnar =) superkul!!
    ♥ nu är hon här ♥
  • Kajsan
    Stormis skrev 2008-08-08 00:06:34 följande:
    fröken ida skrev 2008-08-07 23:11:58 följande:
    Fast låg inte 799-kr-filten ute på Blocket av en Jennie, dvs samma namn som på Tradera? Kanske är jag ute och cyklar? Annars kanske det framgick att 799 kr var lite mastigt för en filt
    Äh, hon gör rätt i att chansa, får hon den såld så säger jag bara grattis
  • Skärgård

Jag har en Cameleon som jag köpte från Babytrader för ca fem månader sedan och upptäckte igår att den bruna sufletten har blivit solblekt. Är det vanligt och får jag skylla mig själv som har haft den i solen eller ska det gåatt reklamera?

• Ari Gold

Vad tror ni man få för en helt ny Cameleon i denim?

Det är inte en annons för jag har ingen sådan till salu. Bara undrar.

• Senap
    MGn skrev 2008-08-07 22:09:23 följande:
    Vi ska bara ha lammskinn som lakan och sen ett duntäcke och fleeceoverall på pojken, glöme kudden också, även den i dun
    Oj! Låter varmt. Jag bor iofs i Sthm men hade bara lammfäll och fleeceoverall och han varm varm och god.
    Kajsan skrev 2008-08-07 19:32:06 följande:
    Jag har funderat på samma sak, eller köpa begagnat från Holland, kostar ju noll kr typ
    Eller hur! Det verkar perfekt.
    Och eftersom ingen hel vagn går in i vår minihiss så tänkte jag att Frogens liggdel borde vara lättare att få in en Camens *funderar*
    Nej, jag är inte gravid men man måste väl få planera
    Skärgård skrev 2008-08-08 08:43:40 följande:
    Jag har en Cameleon som jag köpte från Babytrader för ca fem månader sedan och upptäckte igår att den bruna sufletten har blivit solblekt. Är det vanligt och får jag skylla mig själv som har haft den i solen eller ska det gåatt reklamera?
    Ja, det är vanligt (tyvärr) och jag skulle försöka reklamera iaf.
    I Haven't Lost My Mind, It's Backed Up On Disk Somewhere
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14