• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Senap

Nu har jag fått en fix idé.
    Man kanske ska ta hem en Frog från staterna och pröva... *funderar*

I Haven't Lost My Mind, It's Backed Up On Disk Somewhere
  • Kajsan
    Shoegirl skrev 2008-08-07 19:21:52 följande:
    Nu har jag fått en fix idé.Man kanske ska ta hem en Frog från staterna och pröva... *funderar*
    Jag har funderat på samma sak, eller köpa begagnat från Holland, kostar ju noll kr typ
  • galgbacke

Ojoj längesedan jag ens tittade in i denna tråd! (tror det var tråd nr 8 sist haha)

Iaf jag beställde ääääntligen min Bee idag! En rosa :D
    Och nu funderar jag lite på vad ni har för skötväskor till era Bee?

Behöver ingen stor men vill ändå köpa nåt nytt så jag beställde en saddlebag också(jag gillar shiphop! hehe) Men nu när man har en ny vagn så blir man ju sugen på fler väskor i modell mindre! Så ge mig era tips nu! :)

i love me
  • MGn
    Lille Mammsen skrev 2008-08-07 12:42:30 följande:
    Snygg cam/sufflett i bakgrunden Hmmm...känner igen namnet...tror mig sålt en Special beställd UJ FlowerPower klädsel från UK till denna....
    Stämmer bra! Köpte en flower power utav dig vinter 06/07 :) dock försvann den för väldigt länge sedan i samband med först buggan.
  • Emmsan
    MGn skrev 2008-08-07 20:46:54 följande:
    Stämmer bra! Köpte en flower power utav dig vinter 06/07 :) dock försvann den för väldigt länge sedan i samband med först buggan.
    o jag tackar dej för det fina parsollet har helt glömt det juhhh ;) men ska du sälja din fina bugga?
  • MGn
    Emmsan skrev 2008-08-07 20:53:31 följande:
    o jag tackar dej för det fina parsollet har helt glömt det juhhh ;) men ska du sälja din fina bugga?
    Ja, nu har jag fem buggor så en får åka ut, använder dena röda fogen minst, typ aldrig =) Men ingen har hört av sig så den får kanske stanna ändå, den står ju fint i hallen som inredning ;)
  • Emmsan
    MGn skrev 2008-08-07 21:09:25 följande:
    Ja, nu har jag fem buggor så en får åka ut, använder dena röda fogen minst, typ aldrig =) Men ingen har hört av sig så den får kanske stanna ändå, den står ju fint i hallen som inredning ;)
    hahah så DET ÄR alla dina buggor???? hur många barn har du??
  • MGn
    Emmsan skrev 2008-08-07 21:32:46 följande:
    hahah så DET ÄR alla dina buggor???? hur många barn har du??
    Jag har två barn, flicka på 2 o pojke på 2 mån...ja, jag är tokig =) Men nu delar mamma o jag hobby, hon syr o jag köper vagnar =) superkul!!
  • Bela

Hej
    jag undrar om det är någon som kan tala om hur man bäddar i liggdelen i en cameleon till vintern?

• MGn
    Bela skrev 2008-08-07 22:01:42 följande:
    Hejjag undrar om det är någon som kan tala om hur man bäddar i liggdelen i en cameleon till vintern?
    Vi ska bara ha lammskinn som lakan och sen ett duntäcke och fleeceoverall på pojken, glöme kudden också, även den i dun
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14