• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Lille Mammsen
    Emmsan skrev 2008-08-10 01:45:32 följande:
    hahahaha ok dååå 104 po.p plagg come and take them ;)
    jag vet vart din brevlåda bor...................
  • Stargirl
    Mamma och Fru skrev 2008-08-10 01:39:36 följande:
    Duktigt!! Thj måste fråga, OM mitt chassi går sönder kan man reklamera det då trots att man köpt det beg?
    Garantin gäller enligt lag bara första köparen. Om det inte står namn på kvittot kan du ju reklamera annars nej.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Diana och Thea
    Finasteunge skrev 2008-08-09 21:39:56 följande:
    Thj..jag ahr ett fel aktit chassi (att de glider p högra sidan) Ja och dom pillade ju sönder skruven me vid högra snäppfästet. Tyckte dom som ja köpte vagnen var så otrevliga och dom tyckte ju de inte va någe fel på chassit dum som ja är så gick ja ju därifrån utan att säga nått om vad ja tyckte. Men ja har mailat hon som har hand om bugaboo här i sverige var de fel av mig??
    Jag har hört att om du mailar service@bugaboo.com så får du nya skruvar att byta ut de gamla med och då är problemet löst. Du får en instruktion oxå.
    Min kompis fick det för ca en vecka sedan och trots att hennes chassi var ok så bytte hon skruvarna för säkerhets skull. Hon hade fyllt i garantiformuläret på nätet och fick därför nya skruvar per automatik. Jag har gamla chassit så jag behöver inga
  • WilliamNellyJamie

får en filt till buggan jag tog svart kanske tråkigt men det kommer fler framöver

hur kan de kosta så mycket på blocket de kostar ca 250 kr i usa, de vill väl göra sig en liten vinst tror jag

William -98 Nelly -04 Jamie -07
  • Stargirl
    WilliamNellyJamie skrev 2008-08-10 08:40:48 följande:
    får en filt till buggan jag tog svart kanske tråkigt men det kommer fler framöver hur kan de kosta så mycket på blocket de kostar ca 250 kr i usa, de vill väl göra sig en liten vinst tror jag
    Det är väl inte så konstigt. Hade jag oxå gjort om jag visste att det fanns en efterfrågan
    *~Bugaboo RULES~*
  • FinalFantasy

Precis De finns ju inte på svenska marknaden än så folk köper dem säkert för de pengarna

Stargirl skrev 2008-08-10 08:42:50 följande:
    Det är väl inte så konstigt. Hade jag oxå gjort om jag visste att det fanns en efterfrågan
    Alla har rätt att ha sin egen åsikt och ingen bör påtvingas en annans åsikter
  • WilliamNellyJamie

jag tror det är samma på blocket och tradera som säljer filt

• WilliamNellyJamie

ja 300-400 kr är väl ok men 700-800 kr är inte ok

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14