• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Kickan 84

Jasså, har jag aldrig hört talas om eller sett...

• Fröken Småland
    Kickan 84 skrev 2008-08-10 20:54:55 följande:
    Jasså, har jag aldrig hört talas om eller sett...
    Nej, det ligger ju inte lösa delar ute i butikerna precis, så det är lätt att missa. Bara för det måste jag nog beställa en sandsufflett... 
  • Noiis

Åh i dag åkte min röda fleece top på ÅÅÅÅh jag är kär super nöjd och jätte fint Funderar redan på vilken topp jag vill ha sen
    Provade mina parasoll som jag har och ställer mig tveksam till om jag tycker att nån av dom passar till vagnen vad tycker ni?? Har inte en susning om hur man lägger in bilder i en tråd så ni får kika i mitt galleri

• LillaMiss Piggy
    AnniPanni skrev 2008-08-10 12:22:14 följande:
    Själva vajern går att spänna och då tar bromsen bättre.Jag låser alltid min bugga om jag ställer ifrån mig den. Oftast med ett cykellås av lite grövre modell (spirallås typ).
    Hur spänner man vajern?? Fundersam Är inte så teknisk
  • Billabong

LillaMiss Piggy skrev 2008-08-11 00:21:54 följande:

Hur spänner man vajern??  Är inte så teknisk
    Det står i instruktionsboken... själv har jag inte gjort det.
  • WilliamNellyJamie

Såg en välldigt fin sittdyna/åkpåse på bildtråden som var hemgjord den var ju jättefin!!!!

I dag får man åka ända till solna för att gå till öppna förskolan min bebbe har tröttnat på mig och att vara hemma nu är det dax.......

William -98 Nelly -04 Jamie -07
  • Mamma Anna

jag funderar på att beställa en skötväska från Kiwi Kids, har för mig att det var nån här som hade beställt därifrån. Är frakten dyr? Och brukar man åka på att betala tull? Försöker räkna ut om det blir så mycket billigare...

• Inka
    Mamma Anna skrev 2008-08-11 07:24:10 följande:
    jag funderar på att beställa en skötväska från Kiwi Kids, har för mig att det var nån här som hade beställt därifrån. Är frakten dyr? Och brukar man åka på att betala tull? Försöker räkna ut om det blir så mycket billigare...
    Åkte ej på tull och frakten var överkomlig, fick betala drygt 200 kr för en saddlebag-med frakten då, så det var ju jättebilligt!
  • Stargirl
    Mamma Anna skrev 2008-08-11 07:24:10 följande:
    Jag har beställt flera ggr därifrån och aldrig åkt på tull. Det är på större grejer man oftast åker på tull avgifter. Men har man otur så
    *~Bugaboo RULES~*
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14