• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Mamma Anna

ok, då ska jag testa att beställa en tack för svar!

• WilliamNellyJamie
    WilliamNellyJamie skrev 2008-08-11 07:21:13 följande:
    Såg en välldigt fin sittdyna/åkpåse på bildtråden som var hemgjord den var ju jättefin!!!!I dag får man åka ända till solna för att gå till öppna förskolan min bebbe har tröttnat på mig och att vara hemma nu är det dax.......

nehej det var inte öppet i solna!!! in och kolla på barnkläder i stället en sväng på matador kanske

jag har just övertlat en vän att köpa ny vagn, gissa vilken!!!! bugaboo är ett måste så nu har även hon beställt en!!!!

William -98 Nelly -04 Jamie -07
  • Pialisa76

Nu har jag lyckats övertal mannen att vi behöver en bugga, men han går bara med på en begagnad och då inte mer än 5000kr.
    Hur var chasit -06? Var det nått problem med dom vagnarna? Har förstått att vissa har haft problem med glidningar och så men det var väl nyare vagnar?
    Tänk att min karl ska vara så omöjlig när det gäller vagnar. han förstår inte alls att man behöver en snygg vagn.

Hoppas att ni kan ge mig lite tips och vad jag ska tänka på och så när det gäller att köpa en bugga beg.

• fröken ida
    SooJuicy skrev 2008-08-11 10:04:33 följande:
    Helt ärligt, men  delar ni  skötväskor med er man/sambo? Har nämligen aldrig träffat nån IRL som gör det, då har alla varsin  www.familjeliv.se/Forum-2-11/m35043617.html
    Vi har en oioi som vi använder båda två.
    Älskade Edvin
  • Stargirl
    SooJuicy skrev 2008-08-11 10:04:33 följande:
    Helt ärligt, men  delar ni  skötväskor med er man/sambo? Har nämligen aldrig träffat nån IRL som gör det, då har alla varsin  www.familjeliv.se/Forum-2-11/m35043617.html
    Ja vi använder samma. Men vi föredrar olika modeller. Maken älskar våran OIOI Hobo medan jag gillar just nu Petunia Pickle bottom väskan mest. Men han tar oftast den som är färdigpackad ist för att krångla *s*
    *~Bugaboo RULES~*
  • galgbacke
    WilliamNellyJamie skrev 2008-08-11 08:40:55 följande:
     jag har just övertlat en vän att köpa ny vagn, gissa vilken!!!! bugaboo är ett måste så nu har även hon beställt en!!!!
    Woho! Jag har fått nästan alla i min närhet att köpa Bugaboo , vänner, bekanta, grannar och syskon:D Senast min mans chefs fru! Haha
    i love me
  • Stargirl
    Pialisa76 skrev 2008-08-11 10:23:24 följande:
    Om man köper en bugga från USA Passar tillbehören från sverige till den vagnen då?
    Ja förytom åkpåsen som har hål för selen på ett annat ställe samt sittdels tyget (topptyget) som även den har hål på ett annat ställe för selen pga att standarden för säkerhet är annorlunda där.
    *~Bugaboo RULES~*
  • thj

Hjälp!
    Idag har jag shopping nya bastyger lustar igen

Nu velar jag mellan brun-denim*igen*

Eller kanske ska jag ha ngt helt annat orange drar med lite

Hjälp!

Nu hitta jag
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14