• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • fröken ida
    Teresia78 skrev 2008-06-10 10:24:23 följande:
    *nyfiken* Hur mycket fick du ge totalt för vagnen inkl.frakt och tull?? Funderar också på att beställa en 2007:a eftersom gillar det chassit bättre
    Jag har beställt till min mans moster som bor i USA så förhoppningsvis slipper jag tull. Jag tror inte de skickar till Sverige heller.

Jag betalade ca 4600:- men då blev det en hundralapp dyrare för att vi valde canvas. Tror bara att det är fleece kvar nu.

Är du säker på att det är det gamala chassiet man får?
    Älskade Edvin
  • Teresia78
    fröken ida skrev 2008-06-10 10:57:00 följande:
    Jag har beställt till min mans moster som bor i USA så förhoppningsvis slipper jag tull. Jag tror inte de skickar till Sverige heller.Jag betalade ca 4600:- men då blev det en hundralapp dyrare för att vi valde canvas. Tror bara att det är fleece kvar nu. Är du säker på att det är det gamala chassiet man får?
    Nä det är jag inte alls säker på men det såg ut som det på bilden bara, jag är absolut ingen expert så det där kan du bättre än jag Generad
    Leo mammas prins!
  • Stormis

Fru Indosaurie skrev 2008-06-09 22:39:18 följande:

jag har inte sett så många som måste reklamera bee, det verkar vara cam
    Nej, men man vet ju aldrig vad som hände framövcer. Ännu är vagnen ny så, men det kan ju visa sig senare att nåt är galet. Så vad tycker ni?
    -4800 i sv butik eller
    -3800 på PingPong?
  • oOrosamarängerOo
    Moa38 skrev 2008-06-10 10:20:07 följande:
    Den har massor med fack.. Jag har mina kort i ett fack (de har ännu inte blivit avmagnetiserade, mobil i ett annat, pengar i det tredje och ett myntfack. En plastficka för foto. Penna, läppsyl etc.Jag har två olika, tycker de är toppen eftersom man får plats med mer än i en vanlig plånbok.
    Men det är väl inga magnetgrejer i bemine?
  • Fru Indosaurie

äh vad rackligt, 1 timme kvar tills vi ska åka på ul och ingen vagn än. Buhu.

Opinions are like assholes. Everybody has one.
  • oOrosamarängerOo
    Fru Indosaurie skrev 2008-06-10 11:46:15 följande:
    äh vad rackligt, 1 timme kvar tills vi ska åka på ul och ingen vagn än. Buhu.
    Vart ska du göra ul, är det 3D?
  • fröken ida
    Teresia78 skrev 2008-06-10 11:05:24 följande:
    Nä det är jag inte alls säker på men det såg ut som det på bilden bara, jag är absolut ingen expert så det där kan du bättre än jag
    Nä jag är långt ifrån nån expert. Jag har ingen aning alls hur de ser ut eller så.
    Älskade Edvin
  • oOrosamarängerOo
    fröken ida skrev 2008-06-10 10:04:12 följande:
    Det här är en fråga som ställts många gånger men jag tar den igen Läste igår att den buggan jag bestället (2007:orna som Strollers.com säljer ut) har det gamla chassiet. Det vore kanon så jag slipper oroa mig, men vad skiljer det nya och gamla chassiet åt? Nått måste ju vara sämre eftersom Bugaboo bytte.
    Det är gamla chassit de säljer ut.
  • oOrosamarängerOo
    fröken ida skrev 2008-06-10 10:04:12 följande:
    Det här är en fråga som ställts många gånger men jag tar den igen Läste igår att den buggan jag bestället (2007:orna som Strollers.com säljer ut) har det gamla chassiet. Det vore kanon så jag slipper oroa mig, men vad skiljer det nya och gamla chassiet åt? Nått måste ju vara sämre eftersom Bugaboo bytte.
    Nja, sämre är det ju inte, har ju visat sig Sedan så tillhör det ju utvecklingen att utveckla sina produkter vad det än är
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14