• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Emmsan
    Teresia78 skrev 2008-06-10 08:53:01 följande:
    Åh skulle också behöva köpa en sån, säg till om du vet var man kan få tag på såna!
    hhaaha skönt att det inte bara är jag som är "plupp" lös hihi
  • Teresia78
    Emmsan skrev 2008-06-10 09:20:31 följande:
    hhaaha skönt att det inte bara är jag som är "plupp" lös hihi
    Nä verkligen skönt att det finns fler plupplösa här i tråden Skrattande
    Leo mammas prins!
  • Amanda
    slma skrev 2008-06-10 08:50:28 följande:
    Ingen som har en bild pa sand/klarbla? Gra/klarbla har jag sett, snyggt, men sand?
    Har tyvärr inte sandbas men en klarblå topp och en sandtopp (har brun bas).

Om du vill så kan jag i kväll ta på den klarblå sittdelen och sandsuffletten?
  • Bopsan

Ni som har ju ju be be mine som plånbok, hur funkar det med alla betalkort m.m.? Finns det flera fack eller? Sedlar och mynt? Hur har ni organiserat det?

Funderar på att köpa en...

• fröken ida

Det här är en fråga som ställts många gånger men jag tar den igen Läste igår att den buggan jag bestället (2007:orna som Strollers.com säljer ut) har det gamla chassiet. Det vore kanon så jag slipper oroa mig, men vad skiljer det nya och gamla chassiet åt? Nått måste ju vara sämre eftersom Bugaboo bytte.

Älskade Edvin
  • Ms Kanga
    fröken ida skrev 2008-06-10 10:04:12 följande:
    Det här är en fråga som ställts många gånger men jag tar den igen Läste igår att den buggan jag bestället (2007:orna som Strollers.com säljer ut) har det gamla chassiet. Det vore kanon så jag slipper oroa mig, men vad skiljer det nya och gamla chassiet åt? Nått måste ju vara sämre eftersom Bugaboo bytte.
    nej, jag tycker det gamla var bättre, det känns mycket stabilare och det är sällan några problem med det. Enda fördelen med det nya chassiet är att det är foamfyllda hjul så man inte kan få punka på de stora hjulen.
  • Weklund

ska precis ta & skicka iväg buggan till bt.eu för ett nytt chassi.
    Men hur lång tid har de tage för er innan ert nya kommit?
    Känns lite surt att man måste skicka det iannan de nya kommit :s

• Moa38

Den har massor med fack.. Jag har mina kort i ett fack (de har ännu inte blivit avmagnetiserade , mobil i ett annat, pengar i det tredje och ett myntfack. En plastficka för foto. Penna, läppsyl etc.
    Jag har två olika, tycker de är toppen eftersom man får plats med mer än i en vanlig plånbok.

Bopsan skrev 2008-06-10 09:49:37 följande:
    Ni som har ju ju be be mine som plånbok, hur funkar det med alla betalkort m.m.? Finns det flera fack eller? Sedlar och mynt? Hur har ni organiserat det?Funderar på att köpa en...
  • Teresia78
    fröken ida skrev 2008-06-10 10:04:12 följande:
    *nyfiken* Hur mycket fick du ge totalt för vagnen inkl.frakt och tull?? Funderar också på att beställa en 2007:a eftersom gillar det chassit bättre Förvånad
    Leo mammas prins!
  • Sylt
    Bopsan skrev 2008-06-10 09:49:37 följande:
    Ni som har ju ju be be mine som plånbok, hur funkar det med alla betalkort m.m.? Finns det flera fack eller? Sedlar och mynt? Hur har ni organiserat det?Funderar på att köpa en...
    .... har precis beställt en *återkommer*
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14