• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • trebarnsliv
    Noas mamma skrev 2008-06-10 00:05:46 följande:
    *puff puff* Blev oxå helt såld på den! Tack så mycket duntoffla och trebarsliv för att ni lockar in mig i mer shopping ;) Nån som vet en bra butik i N Y som har dessa och en massa BB tillbehör? Kram på er
    Hi hi
  • lilla sandra
    Kajsan skrev 2008-06-10 00:02:22 följande:
    lilla sandra skrev 2008-06-09 23:58:50 följande: Du har ju fått kvitto på mejlen när du betalt
    Kanske vi har fått. Det är maken som har beställt.
    Kajsan skrev 2008-06-10 00:09:22 följande:
    lilla sandra skrev 2008-06-09 23:58:50 följande: Jo, de har stängt på måndagar, men annars brukar de vara snabba.Hoppas du får snabbt svar!
    Jo, stängt på måndagar upptäckte vi.
    Sånhär "vanlig" Karlsson-tur som bara vi kan ha...
  • trebarnsliv
    Stargirl: Du har väl en Petunia? Vad tycker du om väskan? Vad får plats? Många fack?

Har du bån bild på insidan av väskan?

Funderar på att köpa en sådan.
  • Inka

Var och kollade efter ståbräda igår, kollade på lascals buggyboard och kiddyboard men tycker båda ser så "utstående" ut. Kom ihåg att jag såg en bräda i heron som va mindre (ej bugaboos egna) ngn som vet vilken det kan vara?

• Suri

Nu känns det lite bättre.
    Min manliga vän i USA lackade ur och ringde butiken i NY som inte ville byta ut chassit. De har nu redan skickat det nya till honom. Jag var för mesig helt enkelt. (skäms för att det tydligen behövdes en man till detta).
    Så skönt. Nu kan jag släppa det lite i alla fall.

• Duntoffla
    trebarnsliv skrev 2008-06-09 23:38:13 följande:
    Du har ingen aning om vad den kostar?
    Min kompis beställde den åt mig på en outlet. Tror att den då kostade 69 dollar. Hon har inte fått det draget från kontot än så jag vet inte exakta summan men ca en tredjedel av priset mot Sverige.
    trebarnsliv skrev 2008-06-09 23:47:28 följande:
    Fundera på denna väskawww.petuniapicklebottom.com/collections/origi.../Hur är tyget på det? Är det glansigt? Står emot väta bra?
    jättefin! de jag har sett i Sverige har varit lite "plastiga/galoniga" i materialet  och borde stå mot väta bra. den jag har beställt är mer i brokadtyg och lite glansig. Den får blir lite "festskötväska" om man nu kan ha det  ( har ett par andra också)
    Noas mamma skrev 2008-06-10 00:05:46 följande:
    *puff puff* Blev oxå helt såld på den! Tack så mycket duntoffla och trebarsliv för att ni lockar in mig i mer shopping ;) Nån som vet en bra butik i N Y som har dessa och en massa BB tillbehör? Kram på er
    Var så god! Så lite så!
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    Suri skrev 2008-06-10 07:17:08 följande:
    Nu känns det lite bättre.Min manliga vän i USA lackade ur och ringde butiken i NY som inte ville byta ut chassit. De har nu redan skickat det nya till honom. Jag var för mesig helt enkelt. (skäms för att det tydligen behövdes en man till detta).Så skönt. Nu kan jag släppa det lite i alla fall.
    Vad skönt! Håller tummarna nu för att det nya är felfritt
    Älskade Noel
  • Senap

Jag har en Petunia.
    Toten är lite mindre men jag har sällan bohaget med mig så för mig är inte det ett problem. Jag har en lemongrass. Den är inte alls plastig utan blank i tyget.
    Och snygg

Barnbutiken i Sthm har dem hemma om man vill klämma.

I Haven't Lost My Mind, It's Backed Up On Disk Somewhere
  • slma

Ingen som har en bild pa sand/klarbla? Gra/klarbla har jag sett, snyggt, men sand?

• Teresia78
    thj skrev 2008-06-09 23:17:16 följande:
    Okej det är den illa svarta pluppen längst uppska kolla hur fort jag kan få tag en sådankramizz
    Åh skulle också behöva köpa en sån, säg till om du vet var man kan få tag på såna!
    Leo mammas prins!
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14