• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • luttelin

Är Cameleonen att rekommendera om föräldrarna är av olika längd? Jag 160 cm, sambo 197cm, eller kan Frog eller Gecko funka? Vi kör vagn ungefär lika mkt, jag ngt mer men sambon ska vara pappaledig i vår så då blir det han som rejsar mest om dagarna.

För om jag fattat det rätt är det bara Cam som har ställbart handtag?

(¯`°?.¸ ღ ♥ ღ Mille & Majken, våra hjärtan ღ ♥ ღ ¸.?°´¯)
  • arkeologitjejen

Hej hej!
    Jag funderar allvarligt på att köpa mig en Bee till min lilla skrutta, men är sugen på att skaffa en annan åkpåse och skötväska till än de som ges ut av Bugaboo. Har ni några tips på vad som passar bra storleksmässigt?

• Lille Mammsen
    JuliaochNelly skrev 2008-08-19 15:14:40 följande:
    för en 06 frog med solblektsufflet med stårbräda vad är ett rimligt pris tycker ni?
    3000
  • Tullemi

Ja, en BeTween från JuJuBe tex.

arkeologitjejen skrev 2008-08-19 16:18:14 följande:
    Hej hej!Jag funderar allvarligt på att köpa mig en Bee till min lilla skrutta, men är sugen på att skaffa en annan åkpåse och skötväska till än de som ges ut av Bugaboo. Har ni några tips på vad som passar bra storleksmässigt?
  • mallan brallan

Åkpåsen från Bugaboo tycker faktiskt jag är ett grymt köp,
    den är ju skräddarsydd till vagnen. Dom andra tenderar ju
    att glida iväg allteftersom barnet rör sig.

Hej hej!Jag funderar allvarligt på att köpa mig en Bee till min lilla skrutta, men är sugen på att skaffa en annan åkpåse och skötväska till än de som ges ut av Bugaboo. Har ni några tips på vad som passar bra storleksmässigt?
  • Stargirl
    Jag skulle inte göra det. Buggans egen sitter ju som gjuten. Andra åkpåsar glider ur och det blir så mycket extra tandgnissel pga det. Just åkpåsen skulle jag absolut satsa på Buggans egen. Kanske i en rolig färg?
    *~Bugaboo RULES~*
  • arkeologitjejen

Ok, tack för tipsen om åkpåsen, då låter det som något att satsa på, men hur är det med skötväska? Läste att man inte ska hänga det på?

• Stargirl
    arkeologitjejen skrev 2008-08-19 19:54:36 följande:
    Ok, tack för tipsen om åkpåsen, då låter det som något att satsa på, men hur är det med skötväska? Läste att man inte ska hänga det på?
    Klart man kan hänga den på. Men det är inte Bugaboos egen rekomendation då vagnen år så lätt. De flesta vagntillverkare rekomenderar inte att man hänger väska på handtaget.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Emeliela
    Stargirl skrev 2008-08-19 19:56:00 följande:
    Klart man kan hänga den på. Men det är inte Bugaboos egen rekomendation då vagnen år så lätt. De flesta vagntillverkare rekomenderar inte att man hänger väska på handtaget.
    Förlåt om jag kommer och stör men måste fråga- Hur får man dit en skötväska då? Jag tror jag har förstått at man ska ha några slags hängen eller så?
    My family - My world
  • Stargirl
    Emeliela skrev 2008-08-19 20:08:08 följande:
    Förlåt om jag kommer och stör men måste fråga- Hur får man dit en skötväska då? Jag tror jag har förstått at man ska ha några slags hängen eller så?
    Det kan man ha, Jag hänger min Petunia Pickle ottom väska med hängena som följer med väskan. Använder samma hängen till min Bugaboo väska
    *~Bugaboo RULES~*
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14