• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Mamma Kråkan
    Måste fråga er experter ser en annons på blocket med sittdels baser...kan man köpa en sitt dels bas och sen ett chassi och det blir en hel vagn? frågan låter helt puckad men men
  • Stargirl
    JuliaochNelly skrev 2008-08-19 21:03:45 följande:
    Måste fråga er experter ser en annons på blocket med sittdels baser...kan man köpa en sitt dels bas och sen ett chassi och det blir en hel vagn? frågan låter helt puckad men men
    Nej, man måste ha ram till sittdelen, hjul, suflett bågar, suflettfästen, suflett och varukorg för att ha en fungerande vagn.
    *~Bugaboo RULES~*
  • movie
    @stargirl: vilken petunia väska är det du har? Jag har beställt den som man även kan ha som ryggsäck, är den också liten?
    Våran lilla tjej är här nu 080728
  • Mamma Kråkan

misstänkte det tusen tack för svaret....

Stargirl skrev 2008-08-19 21:09:06 följande:
    Nej, man måste ha ram till sittdelen, hjul, suflett bågar, suflettfästen, suflett och varukorg för att ha en fungerande vagn.
  • Stargirl
    movie skrev 2008-08-19 21:09:54 följande:
    @stargirl: vilken petunia väska är det du har? Jag har beställt den som man även kan ha som ryggsäck, är den också liten?
    Näe, undras vad min hette. Måste ta reda på det. Den ser ut som en banan ungefär och är i hobo aktig modell. Inte sån som man kan ha som ryggsäck.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Emeliela
    Stargirl skrev 2008-08-19 20:52:47 följande:
    De ingår till väskan, inte till vagnen.
    Okej, men om man inte vill ha just den väskan då..finns det hängen att köpa separat då?
    My family - My world
  • movie
    Stargirl skrev 2008-08-19 21:15:07 följande:
    Näe, undras vad min hette. Måste ta reda på det. Den ser ut som en banan ungefär och är i hobo aktig modell. Inte sån som man kan ha som ryggsäck.
    Din heter touring totes och är lite mindre men snygg som f*n Vilken färg har du på väskan och din vagn?
    Våran lilla tjej är här nu 080728
  • Mamma Kråkan

GAAA måste ha ett snabbt råd en nov 07 cameleon denim med resefodral,bilstoladapter,vinter hjul och solparasoll vad är rimligt`?

• Mamma Kråkan

glömde bagclips och mugghållaren Skrattande

• Mamma Kråkan

ska virra till det lite till fanns tydligen ingen adapter .

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14