• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Kajsan
    Shoegirl skrev 2008-08-18 16:44:40 följande:
    Vad tusan är det för tillbehör man får för 5500 spänn? *funderar*Angivet nypris 14000:-- Gecko 6900- Resefodral (? transportväskan eller) 1500:-5500:- kvar på tillbehör...
    Hon vill inte svara på det via mejl, man måste ringa
  • luttelin
    JuliaochNelly skrev 2008-08-18 19:18:22 följande:
    3000 kr för en frog ifrån 04/05 andvänd av ett barn.rimligt eller? den ser väl skött ut på bilden måste nog skicka den med bussgods om jag ska köpa den...vågar man köpa utan att kolla?gaa villken beslutångest.
    Måste oxå skicka med bussgods... har precis blivit lurad av en säljare. Köpte en Teutonia i förra veckan och det var inte vagnen på bilderna som jag fick hem!

Jätte svårt att avgöra hur man ska göra...
    (¯`°?.¸ ღ ♥ ღ Mille & Majken, våra hjärtan ღ ♥ ღ ¸.?°´¯)
  • kråkan krax

Hej igen!

Vad är ett wobbleskydd på en barnbilstol???

Kram

• HååGe

Tjena! Jag kör UJ syskonvagn och ibland Uj singel med ståbräda, men nu blir min yngsta 4 månader och snart måste jag vända henne framåt och det ger mig lätt ångest. Jag skulle vilja köpa en Bee och ha som "övergångsvagn" och sedan som fortsatt resevagn och extravagn till dottern. Är det en bra idé att sätta en 6-månaders i den vagnen till vintern med åkpåse och grejor. Har hon det skönt i den? Kan man fästa Kiddy-board på den? ALLA tips, fördelar och nackdelar med Bee emottages TACKSAMT.

• Kajsan

Idag fick jag hem min rosa canvas sommarsuflett och min rosa Bugaboofilt, sufletten ska jag inte behålla, men filten var uuunderbar Den passade perfekt till den rosa Katvig sufletten

• Lilaa

Kan någon svara på om cameleons swirvel hjul fram har bromsar eller finns det bara en broms bak?

• mollan nu
    Lilaa skrev 2008-08-19 00:33:59 följande:
    Kan någon svara på om cameleons swirvel hjul fram har bromsar eller finns det bara en broms bak?
    bara broms bak
    ♥♥♥ Alma 060809 ♥♥♥ www.mollan.nu
  • mallan brallan

Jag skulle inte våga...
    Man ska ju helst provköra å klämma lite för att veta skicket.
    Jag köpte ett chassi osett å det var kanske inte det smartaste jag gjort, nej.

JuliaochNelly skrev 2008-08-18 19:18:22 följande:
    3000 kr för en frog ifrån 04/05 andvänd av ett barn.rimligt eller? den ser väl skött ut på bilden måste nog skicka den med bussgods om jag ska köpa den...vågar man köpa utan att kolla?gaa villken beslutångest.
  • mallan brallan

Hon kommer säkert ha det ganska bra i vagnen,
    MEN, man kan inte köra Been i snömodd. Inte ens i slask.
    Den är sååå känslig den lille j*veln.

HååGe skrev 2008-08-18 21:57:44 följande:
    Tjena! Jag kör UJ syskonvagn och ibland Uj singel med ståbräda, men nu blir min yngsta 4 månader och snart måste jag vända henne framåt och det ger mig lätt ångest. Jag skulle vilja köpa en Bee och ha som "övergångsvagn" och sedan som fortsatt resevagn och extravagn till dottern. Är det en bra idé att sätta en 6-månaders i den vagnen till vintern med åkpåse och grejor. Har hon det skönt i den? Kan man fästa Kiddy-board på den? ALLA tips, fördelar och nackdelar med Bee emottages TACKSAMT.
  • Little daugther

Var kan man hitta mönster på suflett? Har blivit så inspirerad av era fina vagnar och skulle vilja sy en

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14