• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Mamma Kråkan

nu spamar jag tråden kraftigt....men är 7000 kr ett bra pris för en nov 07 denim med mugghållare,resefodral,bagclips, vinterhjul och kvitto på den.ska hämta den immorgon isåfall

• Little daugther
    JuliaochNelly skrev 2008-08-19 21:56:24 följande:
    nu spamar jag tråden kraftigt....men är 7000 kr ett bra pris för en nov 07 denim med mugghållare,resefodral,bagclips, vinterhjul och kvitto på den.ska hämta den immorgon isåfall
    Kvittot gäller bara första köparen. Kolla att snäppfästena är som dem ska, dvs att handtaget inte glider.
  • Mamma Kråkan

står att det ska vara det gamla proböemfria chassit....är det ett bra pris`?

Little daugther skrev 2008-08-19 22:03:18 följande:
    Kvittot gäller bara första köparen. Kolla att snäppfästena är som dem ska, dvs att handtaget inte glider.
  • mamma på vift
    JuliaochNelly skrev 2008-08-19 21:56:24 följande:
    Tycker att det låter ok med tanke på tillbehören som följer med...många begagnade går för 6000 kr utan att något extra följer med!
    *Mamma till 1 prins och 1 groda*
  • Kajsan
    JuliaochNelly skrev 2008-08-19 22:07:04 följande:
    Nej det tycker inte jag, jag tycker det ärett överpris.
  • Kajsan
    Kajsan skrev 2008-08-19 22:13:51 följande:
    Nej det tycker inte jag, jag tycker det ärett överpris.
    Ah, reseväskan också, då äe det ett bra pris!
  • arkeologitjejen

Kanske en lite dum fråga, men brukar Bugaboo också släppa nya modeller på hösten av sina vagnar? Funderar ju som sagt på att köpa en Bee, men om det släpps en ny modell om någon månad så funderar jag på att vänta.

• Noiis
    JuliaochNelly skrev 2008-08-19 22:07:04 följande:
    Jag tycker att det är helt ok men dom flesta som lägger ut sina vagnar på blocket brukar ju lägga ett lite högre pris för att sedan vara prut bara... Har du kollat om hon kan tänka sig gå ner något i pris? Frågar är alltid fri även om man får ett nej
  • Myris83

Jag betalade 7400 för en helt ny från babytrader. Så 7000 är lite mycket tycker jag.

Kollar på åkpåsar, Vad tycker ni om buggysnuggles?? Sitter den bra i Buggan?
    Tack ;)

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14