Nu är min yngsta dotter lång, och jag fick hem vår Cam när hon var 6 månader gammal.
chokladmamma skrev 2008-06-11 17:05:47 följande:
Hej igen alla buggisar! Skrev nyligen i en teutoniatråd och bad om för och nackdelar med deras FUN. Skrev att jag var sugen på en sådan eller en bugga. Tyvärr fick jag INGA svar angående teutonian, däremot var det någon som sa att Cameleon var så liten att en 6 månaders baby inte får plats i liggdelen och att sittdelen också är alldeles för liten. Så om jag inte ville byta vagn varje år så skulle de inte rekomendera den.Hur länge har ni haft era vagnar?? Hur länge ligger barnet i liggdelen ungefär (antar att det varierar rejält..men både jag och min man var långa när vi föddes)?
Nu är min yngsta dotter lång, och jag fick hem vår Cam när hon var 6 månader gammal. Camen var vår 9e vagn, och det är den klart bästa vagnen som jag haft!
Ophelia hade inga problem med att ligga i liggdelen när hon var 6 månader, däremot så föredrog hon att sitta så det var den enda anledningen som gjorde att vi bytte till sittdelen när hon var 6½ månad. Hon är nu 15 månader gammal och 85 cm lång och sitter som en prinsessa i vagnen.
Vår äldsta dotter är 3½ år (95 cm) och ÄLSKAR Camen, hon sitter alldeles utmärkt i den och jag är säker på att hon kommer att sitta lika bra när hon är 4 år.