• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Kajsan
    Emmsan skrev 2008-06-11 09:35:27 följande:
    o jag som tyckte det va kul o äntligen få se vem du va juh ;)
    Nu får du se min man istället
  • Bopsan

Oj! Hade ingen aning om att man kan kolla vilka som varit på besök. Har varit inne hos en hel del här och tittat på bugaboo-bilder utan att skriva i gästboken. Känns lite dumt, sorry!

"Ska" man göra det när man är inne och kikar hos någon här på familjeliv? Som en oskriven regel?

• FL Lisa
    Bopsan skrev 2008-06-11 09:58:11 följande:
    Oj! Hade ingen aning om att man kan kolla vilka som varit på besök. Har varit inne hos en hel del här och tittat på bugaboo-bilder utan att skriva i gästboken. Känns lite dumt, sorry!"Ska" man göra det när man är inne och kikar hos någon här på familjeliv? Som en oskriven regel?
    jag kan inte svara för alla men jag har i alla fall inget emot att folk kikar in hos mig utan att skriva något i gästboken.

själv kikar jag även runt på alla möjliga sidor utan att kommentera i gästboken. Kommenterar gör jag bara när jag har något att säga. Tycker det känns riktigt onödigt med kommentarer som typ *kikar in*
  • Kajsan
    Bopsan skrev 2008-06-11 09:58:11 följande:
    Oj! Hade ingen aning om att man kan kolla vilka som varit på besök. Har varit inne hos en hel del här och tittat på bugaboo-bilder utan att skriva i gästboken. Känns lite dumt, sorry!"Ska" man göra det när man är inne och kikar hos någon här på familjeliv? Som en oskriven regel?
    Nej absolut inte, jag bryr mig inte om sånt i vanliga fall.
    Men det kändes lite olustigt att få MASSOR med besök på bara två timmar när jag la ut foto på mig själv.
    Däribland folk som har spärrat mig från att gå in på deras sida.
    Annars kollar jag gärna runt hos folk och tycker det är kul att få besök oavsett om folk skriver nåt eller ej.
  • oOrosamarängerOo
    Kajsan skrev 2008-06-11 10:17:06 följande:
    Nej absolut inte, jag bryr mig inte om sånt i vanliga fall.Men det kändes lite olustigt att få MASSOR med besök på bara två timmar när jag la ut foto på mig själv.Däribland folk som har spärrat mig från att gå in på deras sida.Annars kollar jag gärna runt hos folk och tycker det är kul att få besök oavsett om folk skriver nåt eller ej.
    Det va trevligt med en bild på dig iallafall

Själv behåller jag mig inne i mitt galleri Jag kollar ofta runt, kilickar på nåns press men orkar sällan läsa eller kolla på bilder, om det inte är nårt specifikt jag letar efter, Skriver ytterst sällan i folks bg oxå... typ bara för att man "kikat in".
  • Kajsan
    SooJuicy skrev 2008-06-11 10:29:33 följande:
    Det va trevligt med en bild på dig iallafall Själv behåller jag mig inne i mitt galleri Jag kollar ofta runt, kilickar på nåns press men orkar sällan läsa eller kolla på bilder, om det inte är nårt specifikt jag letar efter, Skriver ytterst sällan i folks bg oxå... typ bara för att man "kikat in".
    Nä, jag skriver inget om jag inte har ett ärende.
    *Kikar in* och liknande känns lite onödigt
    Men kollar bilder gör jag ofta, Bugaboobilder måste väl anses som "Nåt specifikt" ?
  • oOrosamarängerOo
    Kajsan skrev 2008-06-11 10:34:03 följande:
    Nä, jag skriver inget om jag inte har ett ärende.*Kikar in* och liknande känns lite onödigt Men kollar bilder gör jag ofta, Bugaboobilder måste väl anses som "Nåt specifikt" ?
    Haha, ja bugaboo tillhör den specifika katerorin , inredningsbilder är oxå kul men folk man inte känner 11511 bebisväxabilder hoppas över
  • Mamisita

Måste fråga, det var någon hr inne som tipsade om någon sida där man kunde läsa om olika vagnar, tror det var stargirl som tipsade? Någon som minns adressen?

• oOrosamarängerOo
    Mamisita skrev 2008-06-11 11:54:37 följande:
    Måste fråga, det var någon hr inne som tipsade om någon sida där man kunde läsa om olika vagnar, tror det var stargirl som tipsade? Någon som minns adressen?
    http://barnvagnsguiden.se/
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14