Sytråden spinner vidare - Grön rulle
Mimmi 71 skrev 2008-08-26 10:22:31 följande:

Lycka till i helgen!
Mimmi 71 skrev 2008-08-26 10:22:31 följande:
tack! (jag tror inte att jag får skriva mer än det ordet )
stoff och stil
jag börjar känna mig som rättshaveristen nr 1 men jag tycker inte att det är så underligt att man inte får ha sitt kommersiella namn/företagsnamn som namn på familjeliv. Det är reklam som familjeliv inte får betalt för.
obs det är EGENKONSTRUERADE digitala mönster som är ok. Inte vilka scannade mönster som helst.
Tyras föräldrar skrev 2008-08-27 12:09:49 följande:
kaja, då var det hyfst underligt. Räckte det inte att du sa att du inte hade någon koppling till jämtlänningarna? Förra personen som fick byta hade sitt kommersiella namn som nick och det är ju inte så underligt.
det verkar vara helt ok att fråga så men inte att sedan få just det ottobremönstret skickat till sig. Även om det inte är några pengar inblandade.
avstängningen hävd av redaktionen
det är ingen av moderatorerna som har meddelat precis vad man får göra eller inte i klartext och jag ger mig inte på ett försök till.
ja, jag. Men det var inte vad jag skrev. Jag skrev att ingen moderator har sammanfattat i tråden vad som gäller.
Jag gör ett försök till: Enl meddelanden jag har fått får man dela med sig av mönster man själv tillverkat om de är i digital form och man får även länka till gratis mönster på nätet. All annan förmedling av mönster är otillåtet.
( Först fick jag höra något annat men detta var kontentan. Det kanske är solklart för dig men det är inte solklart för mig och flera med mig)
Roisin Dubh skrev 2008-08-28 17:41:30 följande:
precis, med undantaget jag skrev ovan om mönster i digital form. Om det finns fler undantag vet jag inte.