Inlägg från: Jalapeno |Visa alla inlägg
  • Jalapeno

Sytråden spinner vidare - Grön rulle

min tvååring och 3½ åring går i muddbyxor av plysh på dagis under vinterhalvåret när inte den äldre tjejen insisterar på leggings och kjol/klänning.

• Jalapeno

tror inte att det går men om du googlar på din blogg så får du upp lite.

HugOlle skrev 2008-07-09 11:34:48 följande:
    En till fråga....Hur ser vem/vilka som prenumererar på feeds på min blogg?? Samt vilka som har länkat till mig från deras bloggar?
  • Jalapeno

klumpi, kolla vad maskinerna har för funktioner oh välj från det. Jag trodde inte att jag hade någon anv för alfaet men nu ångrar jag att jag inte köpte maskin med det. fix-knapp är bra. Så du kan avsluta sömmar utan tt behöva backa.

• Jalapeno

alfabet. sorry. Sen min treåring hällde ett glas vatten över min laptop har den inte riktigt varit sig lik. Alls.

klumpi skrev 2008-07-09 14:40:30 följande:
    Tyras föräldrar.sehehe "alfaet" ok inser att jag är mer lost than ever.. alla dessa maskiner finns på halens... trots att det är halens så är det ju ändå singer.. jag ska försöka förstå mig på det.. tack för hjälpen.. //the lost one
  • Jalapeno

jag har provat med resår men det är svårt att få det snyggt. det blir lätt att det drar sig. Just den där tröjmodellen med jättebred mudd i halsen och raglanärm väntar fortf på att jag ska klura ut nåt mönster

• Jalapeno

många har fixat själva. stoff och stil ha bra mönster.

Gullot skrev 2008-07-11 08:26:54 följande:
    Hej på er sytokiga! Vilken toppentråd! Jag har precis hittat hit. Har en fråga...vart kan man hitta mönster på singoallaklänning/tunika? I både små och stora storlekar.
  • Jalapeno

skriv dit orden också, alltså "idag" "senaste veckan" osv

HugOlle skrev 2008-07-12 20:11:20 följande:
    Det var lite klurigt. Men jag la in den kodningstext man får under ett nytt sidelement "Konfigurera HRML/Javascript" och sen la jag in koden för radmatning dvs: < b r / > (ta bort mellanslagen!) före varje rubrik som står i själva kodningen.
Svar på tråden Sytråden spinner vidare - Grön rulle