• Anonym (Fredrik)

HUR känns analsex?

OBS Denna tråden handlar inte om det är bra/dåligt naturligt/onaturligt. Inlägg som tjafsar om analsexets vara eller icke vara kommer jag att anmäla som off-topic. OK?

Jag har inte haft det. Inte min fru heller. Däremot kommer vi nog att prova inom kort. Vi har pratat om det och båda vill åtminstone testa. Rätt nyfikna faktiskt ;) fast när det väl kommer till brukar det bli "enligt standard" *L*

Fråga till både killar och tjejer. Hur känns det? Annorlunda? Likadant som "det vanliga"?
    Vet att det är svårt att sätta ord på en känsla, men försök!

/Fredde

• Svar på tråden HUR känns analsex?
  • toii

typ som när man bajsar kanske??

• Anonym

Som man "packar" ihop bajset....

• Anonym

Man måste verkligen vara upp k..ad för att klara av det. Det är fruktansvärt trångt.. Värre en mödis.

• Anonym (like it)
    Anonym skrev 2008-06-18 08:06:14 följande:
    Som man "packar" ihop bajset....
    Tycker man att det känns så kanske man borde fundera på att tömma tarmen först...?? Lr så har man inte provat och sitter och fnissar för sig själv nu...?

Jag är tjej och tycker att det är jätteskönt med analsex, men visst måste man vara riktigt kåt och avslappnad!! Slappnar man bara av känns det som "vanligt" sex, men det är trängre och ger därmed mer njutning både för mig och min sambo!!
  • Anonym (Fredrik)

Hmmm... Sett det innan i nån tråd... Känns som vanligt om båda är hett inne i sexet. Annars annorlunda.

I will try some day, promise! ;)

• Anonym (mo)

Jag är tjej, och jag njuter väldans av analsex.
    Svårt att beskriva känslan, men det liksom ilar nästan genom hela kroppen, som precis innan en orgasm.

Vi började med ett finger i rumpan, det kändes lagom. Jag smeker alltid på mig själv medans, för då kommer jag direkt, flera gånger.

Lycka till, och ta det lugnt i början

• Anonym (like it)

Det tycker jag du ska göra!! Vem vet, ni kanske får en ny favorit!!

Min sambo tjatade länge på mig innan det blev nåt, men nu är det jag som helst gör det "that way"!!

• Anonym (woman)

jag tycker det känns som en bajskorv som åker in o ut in o ut..

• Anonym (Fredrik)

Som kille kan jag tänka mig att det är trångt, men i övrigt som det vanliga. Svårt att tro att det skiljer så mycket var den är inne (den har ju inte luktsinne heller)

• Anonym (nepp)

Som att man ska bajsa ner sig ..ja precis så känns det.Och om killen har för bråttom in känns det som om man blir skjuten i rumpan.

Svar på tråden HUR känns analsex?