• Anonym (Fredrik)

HUR känns analsex?

OBS Denna tråden handlar inte om det är bra/dåligt naturligt/onaturligt. Inlägg som tjafsar om analsexets vara eller icke vara kommer jag att anmäla som off-topic. OK?

Jag har inte haft det. Inte min fru heller. Däremot kommer vi nog att prova inom kort. Vi har pratat om det och båda vill åtminstone testa. Rätt nyfikna faktiskt ;) fast när det väl kommer till brukar det bli "enligt standard" *L*

Fråga till både killar och tjejer. Hur känns det? Annorlunda? Likadant som "det vanliga"?
    Vet att det är svårt att sätta ord på en känsla, men försök!

/Fredde

• Svar på tråden HUR känns analsex?
  • Anonym (not like)

"Anonym (woman)

jag tycker det känns som en bajskorv som åker in o ut in o ut.."

Haha, kunde inte sagt det bättre själv..

• gosetussen

Anonym (not like) skrev 2008-06-18 15:09:06 följande:

"Anonym (woman)jag tycker det känns som en bajskorv som åker in o ut in o ut.."Haha, kunde inte sagt det bättre själv..
    *skrattar*
  • Anonym (m)

Provade för första gången för ett par veckor sen, o jag tyckte det inte kändes nåt speciellt alls. (är tjej)

Då hade vi startat med vanligt vaginalt, o plötsligt sa jag till killen att han kunde prova rumpan istället om han ville (han har haft det högt på önskelistan ett tag).
    Det gick lätt att få in den med hjälp av olivolja. Jag hade nog trott det skulle vara svårare, har lite hemorojder som kan vara besvärliga ibland.

Poängen var dock att jag har väldigt mycket sämre känsel i det hålet, jag tyckte det var ett ointressant sätt att knulla på. Men killen var nöjd o tjatar nu om att få testa igen. Men vete sjutton! så ofta har vi inte sex så att jag vill slösa akten på analsex.

• gosetussen

hahaha...håller med dig.
    Anonym (m) skrev 2008-06-18 15:51:49 följande:

Provade för första gången för ett par veckor sen, o jag tyckte det inte kändes nåt speciellt alls. (är tjej)Då hade vi startat med vanligt vaginalt, o plötsligt sa jag till killen att han kunde prova rumpan istället om han ville (han har haft det högt på önskelistan ett tag). Det gick lätt att få in den med hjälp av olivolja. Jag hade nog trott det skulle vara svårare, har lite hemorojder som kan vara besvärliga ibland.Poängen var dock att jag har väldigt mycket sämre känsel i det hålet, jag tyckte det var ett ointressant sätt att knulla på. Men killen var nöjd o tjatar nu om att få testa igen. Men vete sjutton! så ofta har vi inte sex så att jag vill slösa akten på analsex.
  • Anonym (usch)

det känns som om man ska bajsa ner sig, gillar det inte och utövar det inte heller.

• Anonym (Ont)

Jag har testat en gång, och det gjorde bara ont fast killen hade rätt liten... Fattar inte vad som ska vara så speciellt med det.

• Anonym

Trängre och djupare. Är jag inte tillräckligt kåt gör det ont och det känns som om man är bajsnödig. /Tjej

• Anonym (nice)

Jo det är helt underbart, min kille säger att jag blir helt annorlunda när vi har analsex mot ordinary.. han menar alltså att jag blir mkt kåtare..
    Men han måste vara försiktig i början o mkt glidmedel, sen så måste han pilla på mig hela tiden tills jag kommer, annars e det inge skönt, inte heller efter att jag har kommit...

• Thezz mamma till två

Skönt som F*N!

ღ Matteus & Tilde - Ni är lyckan i mitt liv! ღ
  • LivingEasy

Som kille tycker jag det känns trängre såklart. Iallafall i början. Olika på olika tjejer oxå. Sen är det lite som att bli avsugen samtidigt som tjejen runkar med tumme/pekfinger som en ring...
    Kan va riktigt härligt och ibland lite okänsligt för oss oxå.
    Det som tänder mig mest är när man upplever att tjejen får en mycket starkare orgasm...

Annars är bakifrån i musen med en stor vibrerande buttplug i analen snäppet skönare.

Svar på tråden HUR känns analsex?