• Anonym (Fredrik)

HUR känns analsex?

OBS Denna tråden handlar inte om det är bra/dåligt naturligt/onaturligt. Inlägg som tjafsar om analsexets vara eller icke vara kommer jag att anmäla som off-topic. OK?

Jag har inte haft det. Inte min fru heller. Däremot kommer vi nog att prova inom kort. Vi har pratat om det och båda vill åtminstone testa. Rätt nyfikna faktiskt ;) fast när det väl kommer till brukar det bli "enligt standard" *L*

Fråga till både killar och tjejer. Hur känns det? Annorlunda? Likadant som "det vanliga"?
    Vet att det är svårt att sätta ord på en känsla, men försök!

/Fredde

• Svar på tråden HUR känns analsex?
  • Anonym

det är skönare men det gör ont första gången men blir bättre efter några ggr. glidmedel är ett plus, lite vin skadat inte heller./tjej

• gosetussen
    Anonym skrev 2008-06-18 18:08:08 följande:
    det är skönare men det gör ont första gången men blir bättre efter några ggr. glidmedel är ett plus, lite vin skadat inte heller./tjej
    ska man behöva supa sig full för att stå ut med smärtan då menar du eller?
  • Anonym

min pojkvän tycker att det klämmer mest längst ut alltså ringmuskeln kniper åt runt kuken.... annars är själva fysiska känslan ganska lik för killen för oss tjejer är det något helt annat.. psykiskt sett är det stor skillnad känns som att man gör något som är lite förbjudet och det gör en så jävla kåt... analsex känns lixom mer laddat helt enkelt

• Anonym (mystory)

Ont i början, jag föredrar ett lugnt o försiktigt inträngande, mkt kyssar o smek för att slappna av ordentligt. Sen är det bara o köra hårt efter ett tag;)
    Långsamt in o ut ger bara känslan av att man sitter på muggen o då kan det lika gärna kvitta :P

• LoveMA

"lite vin", skrev hon...

gosetussen skrev 2008-06-18 18:17:12 följande:
    ska man behöva supa sig full för att stå ut med smärtan då menar du eller?
  • gosetussen
    LoveMA skrev 2008-06-18 19:30:39 följande:
    "lite vin", skrev hon...
    Men vad har "vin" med analsex att göra?
  • Anonym (mystory)
    Svar på #36
    ta en öl då om du hellre föredrar det ;)
    man slappnar av mer, bara det, man får ju ibland lite tokiga ideér när man fått i sig lite... som just analsex då ungefär. Men personligen behöver jag inte det...
  • gosetussen

Anonym (mystory) skrev 2008-06-18 19:53:49 följande:

Svar på #36ta en öl då om du hellre föredrar det ;)man slappnar av mer, bara det, man får ju ibland lite tokiga ideér när man fått i sig lite... som just analsex då ungefär. Men personligen behöver jag inte det...
    Jo det är sant. Men min poäng var bara att man inte ska behöva alkohol för att njuta av sex.
  • Anonym (mystory)
    Svar på #38
    det håller jag till fullo med om, absolut!
    Men om det är första gången man ska prova det så kanske man behöver lite "extra avslappning" bara
  • Anonym (nice)

Jag hade länge velat testa för jag har alltid gillat att bli stimulerad med fingrar och dylikt i och kring analen och för ett par månader sedan testade jag och min sambo för första gången. Och sedan har vi kört några gånger. Alltid på mitt initiativ. Himla skönt är det! Men man måste vara väääldigt försiktig och långsam i början och ha massor av glidmedel och sedan lite till.

Hittills har det alltid gjort ont i början när analen ska vänja sig, men jag hoppas att jag lär mig slappna av bättre från början. Det är iaf så skönt när det väl släpper och även skönt medans så att det är klart värt det. Det har också bara blivit bättre och bättre sedan första gången. Det är viktigt att personen med kuken/dildon inte börjar pumpa på för mycket innan analen är redo för då kommer det göra redigt ont.

Svar på tråden HUR känns analsex?