• Anonym (Fredrik)

HUR känns analsex?

OBS Denna tråden handlar inte om det är bra/dåligt naturligt/onaturligt. Inlägg som tjafsar om analsexets vara eller icke vara kommer jag att anmäla som off-topic. OK?

Jag har inte haft det. Inte min fru heller. Däremot kommer vi nog att prova inom kort. Vi har pratat om det och båda vill åtminstone testa. Rätt nyfikna faktiskt ;) fast när det väl kommer till brukar det bli "enligt standard" *L*

Fråga till både killar och tjejer. Hur känns det? Annorlunda? Likadant som "det vanliga"?
    Vet att det är svårt att sätta ord på en känsla, men försök!

/Fredde

• Svar på tråden HUR känns analsex?
  • gosetussen

Anonym (jag) skrev 2008-06-19 19:31:13 följande:

Om man inte vill ha kondom men ändå undvika bakterier rekommenderas att både du och din partner kissar direkt efteråt, för att skölja bort eventuella bakterier i urinröret...
    Shit det glömde jag att säga*ler* Men det är helt sant och riktigt
  • LivingEasy

Jag har sällan kådis vid analsex, och hoppa inte på mig nu...
    Visst byter man hål utan tvätt eller kådis. Förordar inte oskyddat, men ingen har fått problem efteråt. Har även fått ballen avsugen direkt efter analsexet. Då måste det ändå va rät rent för det ska kännas ok för kk´n

• Anonym (kvinna32)
    LivingEasy skrev 2008-06-19 19:40:09 följande:
    Jag har sällan kådis vid analsex, och hoppa inte på mig nu...Visst byter man hål utan tvätt eller kådis. Förordar inte oskyddat, men ingen har fått problem efteråt. Har även fått ballen avsugen direkt efter analsexet. Då måste det ändå va rät rent för det ska kännas ok för kk´n
    urk direkt från skitet till rent me kuken fy va äckligt om jag nu skulle ha amalsex nångång testa igen  i framtiden kanske så skulle killen aldrig få stoppa in den i fi**an efter utan att tvätta sig!
  • Anonym (mm)

Jag har aldrig fått orgasm när vi kört analt..
    Men en sak som var go, var när jag satt på honom och hade k...n i analen (red honom), och han pillade på samma gång,då kom orgasmen. DET var gött.

• LivingEasy

Det va hon som gjorde det, jag låg och slappade med den andre tjejen som var med vid det tillfället.. He he
    Anonym (kvinna32) skrev 2008-06-19 19:58:44 följande:

urk direkt från skitet till rent me kuken fy va äckligt om jag nu skulle ha amalsex nångång testa igen  i framtiden kanske så skulle killen aldrig få stoppa in den i fi**an efter utan att tvätta sig!
  • Anonym (fråga)

Har haft analsex en gång "på riktigt" och några gånger bara in en bit. Tycker det är mest upphetsande innan...
    Men jag måste fråga, den gången jag hade det fullt ut så kunde jag inte skita på ett tag. Kändes alldeles ömt. Ingen behaglig känsla. Även lite svårt för att sitta. Men under själva samlaget kändes det ingenting.
    Varför?

• Anonym (nice)
    Svar på #76
    Ah, lite så var det första gången för mig med men inte lika illa. Jag tror det är för att man inte känner smärta lika tydligt när man är kåt och när man är ovan gör man sig nog illa lättare än när man är van och lärt sig att slappna av. Det har inte hänt mig igen sedan dess iaf.

Förresten, en till sak till TS att tänka på: låt din partner ha kommandot hela tiden så kan hon kontrollera att det inte gör ont och att varje steg framåt kommer i lagom takt.
  • Anonym (Sanna)

Hur känns? Så svårt att svara på! Hur känns vaginalsex t ex ??? Hur känns det att hålla en jordgubbe i sin hand?

Men för att försöka svara på din fråga så......
    I början lite bökigt och trångt egentligen inte skönt utan väldigt skumt. Som att bajsa in och ut och lite obehagligt. Då måste han hålla igen och ta det lungt!

Nära orgasmen är det mer likt det vanliga! Inte så stor skillnad. Pretty much the same.... Då tar lusten överhand liksom ;) Då kan han öka takten och köra på. Eller jag om jag rider.

• Anonym
    Svar på #36
    menade inte att man ska va skit full utan att jag va mer avslappnad den gången,
  • Thezz mamma till två

Hur har det gått??

ღ Matteus & Tilde - Ni är lyckan i mitt liv! ღ
  • Anonym (gillar)

Det är underbart, får alltid orgasm och aldrig haft problem efteråt. Men man måste liksom "värma upp" lite innan med fingrar så det inte blir för stort för snabbt

• Anonym (nice)

Analsex är ruggigt skönt. Eller...det var det innan vi fick barn. Jag fick hemorojder när jag var gravid och har inte kunnat haft analsex på 2 år nu. Det svider väldans! Tror att det beror på hemorojden

Svar på tråden HUR känns analsex?