• Anonym (Fredrik)

HUR känns analsex?

OBS Denna tråden handlar inte om det är bra/dåligt naturligt/onaturligt. Inlägg som tjafsar om analsexets vara eller icke vara kommer jag att anmäla som off-topic. OK?

Jag har inte haft det. Inte min fru heller. Däremot kommer vi nog att prova inom kort. Vi har pratat om det och båda vill åtminstone testa. Rätt nyfikna faktiskt ;) fast när det väl kommer till brukar det bli "enligt standard" *L*

Fråga till både killar och tjejer. Hur känns det? Annorlunda? Likadant som "det vanliga"?
    Vet att det är svårt att sätta ord på en känsla, men försök!

/Fredde

• Svar på tråden HUR känns analsex?
  • Anonym (Love it!!)

Jag är tjej och jag bara ÄLSKAR analsex.
    Hur det känns? Hmm.. trångt.. Lite kinky.. och alldeles underbart
    Viktigt att killen är försiktig i början och kommer in sakta sakta.. mycket glid.. efter ett tag så är det bara att köra på.

orgasmen man får är helt fantastisk!!

• Anonym (Undrar)

Alltså en "skit" dum fråga då till er tjejer som gillar analsex. Är det stor skillnad på att ta den i analen eller i musen?? Är det skillnad på känslan??

• Anonym (nepp)

Ja då måste du ju fråga de som gillar det.Personligen så tycker jag skillnaden är astronomisk.I fittan blir jag våt och svullen,där finns min G-Punkt som gör att jag får orgasm.
    Samt att killen inte behöver vara lika försiktig.
    I analen är det bara obekvämt.

• Anonym

Det bränner utav helvete om det blir friktion.
    Känns som en lödpinne i rumpan.
    Mitt tipps är att ni börjar med analstimulering med fingrarna, det kan mjuka upp och pinpointa problem som kan uppstå.
    Glidmedel är ett måste.

• Anonym (Love it!!)

Anonym (Undrar) skrev 2008-06-18 11:12:54 följande:

Alltså en "skit" dum fråga då till er tjejer som gillar analsex. Är det stor skillnad på att ta den i analen eller i musen?? Är det skillnad på känslan??
    Klart det är skillnad, det är mycket trängre där bak.. Man känner sig helt uppfylld och det är underbart. Men som sagt, mycket saliv eller glid är ett måste så det går lätt..
  • Doodii

Ibland ont och känner sig skitnödig men ibland så j*vla nice

• Anonym (tina)

det finns risk för att komma åt nerver i rumpan o det gör så satans ont att man tror man ska dö - men det händer sällan,annars e det trängre som sagt men jag får fontänisar av analsex vilet jag inte får vaginalt med k*k

• Anonym (hmmmm)

ja som nån sagt innan...det skiljer sig faktiskt från gång till gång...o jag måste va riiiktigt kåt om det ska va skönt... o killar..va försiktiga!! jag har varit med om att få den uppkörd utan förvarning o utan glidmedel...kunde knappt gå o sitta på flera dar...o smärtan va obeskrivlig! killen åkte ut rätt fort oxå ;)

• Anonym (yeppe)

Klart det är skillnad som tjej att ta den i rumpan jämfört i musen, det känns ju inte alls samma sak.
    Jag är dock helt frälst i analsex, vi slutar alltid där, dock gäller det ju att det är bra glid annars gör det ju bara ont.
    Känslan är ju svår att beskriva, som det även är att beskriva hur det känns i musen.
    Jag tycker analsex är härligt för att det är "förbjudet" det är mer tanke än känslan som gör att jag får orgasm...

• gosetussen

vem av er är det som ska pröva att få den i rumpan då om jag får fråga?

Svar på tråden HUR känns analsex?