• Anonym (Fredrik)

HUR känns analsex?

OBS Denna tråden handlar inte om det är bra/dåligt naturligt/onaturligt. Inlägg som tjafsar om analsexets vara eller icke vara kommer jag att anmäla som off-topic. OK?

Jag har inte haft det. Inte min fru heller. Däremot kommer vi nog att prova inom kort. Vi har pratat om det och båda vill åtminstone testa. Rätt nyfikna faktiskt ;) fast när det väl kommer till brukar det bli "enligt standard" *L*

Fråga till både killar och tjejer. Hur känns det? Annorlunda? Likadant som "det vanliga"?
    Vet att det är svårt att sätta ord på en känsla, men försök!

/Fredde

• Svar på tråden HUR känns analsex?
  • Anonym (kvinna32)

gör ont som in i helvete & känns som man ska skita påm sig!! röven e till o skita me och inget annat! känns inte alls som att bli knullad i fittan

• gosetussen

Anonym (mystory) skrev 2008-06-18 20:24:26 följande:

Svar på #38det håller jag till fullo med om, absolut!Men om det är första gången man ska prova det så kanske man behöver lite "extra avslappning" bara
    jo absolut. Förstår vad du menar*ler*
  • gosetussen

Anonym (kvinna32) skrev 2008-06-18 22:09:32 följande:

gör ont som in i helvete & känns som man ska skita påm sig!! röven e till o skita me och inget annat! känns inte alls som att bli knullad i fittan
    asgarvar..nej det har du rätt i*ler*
  • Anonym (like)

Är otroligt mkt mer upphetsande för mig att ha analsex än vanligt, men ta det lugnt och använd glidmedel// tjej

• Anonym (sex m kk)

har aldrig ens tänkt tanken på analsex innan ja och min pojkvän gjorde slut. träffade en kille som får mej att vilja experientera... prövade analsex senast me glidmedel,, var skönt men ingen orgasm för mej. fast upphetsande...

kändes som om man var lite bajsnödig *ler*

• Anonym (sex m kk)

kommer absolut att pröva igen men njuter mer av att bli tagen bakifrån i vaginan

• Thezz mamma till två
    Anonym (sex m kk) skrev 2008-06-19 08:02:30 följande:
    kommer absolut att pröva igen men njuter mer av att bli tagen bakifrån i vaginan
    man bör pröva ett par gånger innan man kan slappna av och njuta.. tog mig 4-5 ggr innan jag tyckte det var grymt skönt, innan dess så var det mer av nyfikenhet.
    ღ Matteus & Tilde - Ni är lyckan i mitt liv! ღ
  • Anonym

Jag gillar lagom stora grejer i analen. Typ fingrar, små dildos osv.. Men när man ska göra med snopp så tycker jag det blir för mycket. Har varit skönt ett par ggr men det gör ont i början och då slutar jag hellre än att pressar på fast jag vet att det blir skönt om jag slappnar..

Däremot så vill jag ha lite i analen för då kommer jag alltid, annars går det inte alltid. Blir mycket upphetsad och stimulerad. Döskönt.

• Anonym (Fredrik)

Thezz mamma till två skrev 2008-06-19 10:52:38 följande:

man bör pröva ett par gånger innan man kan slappna av och njuta.. tog mig 4-5 ggr innan jag tyckte det var grymt skönt, innan dess så var det mer av nyfikenhet.
    Jag vet att det är svårt att beskriva en känsla, men "skönt" på vilket sätt?
    Vad ska jag som man tänka på när vi gör det?
    (Vi vill båda och har pratat om det men sen har det inte blivit mer - nu är det dags ;) )
  • Thezz mamma till två
    Anonym (Fredrik) skrev 2008-06-19 10:59:36 följande:
    Thezz mamma till två skrev 2008-06-19 10:52:38 följande: Jag vet att det är svårt att beskriva en känsla, men "skönt" på vilket sätt? Vad ska jag som man tänka på när vi gör det?(Vi vill båda och har pratat om det men sen har det inte blivit mer - nu är det dags ;) )

Svårt att förklara... Jag tycker nästan att det är skönare än vanligt sex. Jag har mycket lättare att komma och känner mig mer tillfredsställd om vi även haft analsex.

Du som man bör tänka på att vara väldigt försiktig och använda rikligt med glidmedel. Du kanske kan börja med att slicka hennes anus sen fingrar, sen mkt glidmedel och ta det försiktigt.

ღ Matteus & Tilde - Ni är lyckan i mitt liv! ღ
Svar på tråden HUR känns analsex?