Anonym (Fredrik) skrev 2008-06-19 11:06:45 följande:
Det känns som alla andra kör anal jämt, som om det vore 75% av sexet
typ.Vi har varit ihop i 8 år och inte gjort det (än).Däremot har vi pratat om det. Både hon och jag är nyfikna på att prova i alla fall.
Kör till*ler* Det tips jag kan ge dig är som andra skrivit här att använda mycket glidmedel och köra in penis långsamt och väldigt varsamt till en början. Men efter en stund brukar det vara ganska skönt att köra på lite hårdare. Analsex är långt ifrån till för alla. Jag har dagar när jag tycker det är skitnice och verkligen bara vill att min sambo ska Köra in K*ken i min lilla rumpa*ler* Men har också dagar då jag känner att det inte alls är lika skönt utan mest känns som att man ska skita på sig.
Vaginalt är dock det jag njuter av mest och dom flesta av mina vänninor säger detsamma. Det är på det viset jag får orgasm.Har aldrig fått det via analen om jag inte blivit stimulerad på klitoris samtidigt villsäga.
Men dom flesta av mina vänninor tycker att det är obehagligt och väldigt smärtsamt och använder sig inte av analsex med sina partners.
En annan sak att tänka på är att inte stoppa in snorren i vaginan efteråt pga olika bakterier som är farliga. Men annars räcker det gott och väl med glidmedel. Min sambo använder ALDRIG kondom när vi har analsex. Och vi har det ganska ofta till och från.
Men som sagt. Inte byta från apan till mufflan*skrattar* kram och lycka till.