• jezzzzzika

Får du upp en näve i muttan? ;-)

Inspirerad av denna tråden www.familjeliv.se/Forum-9-199/m34232937.html gör jag en liten omröstning...

Så kära Flare, får ni en gubbens näve? Flört Å nu behöver de ju inte betyda att han ska torrchocka med handen alltså utan de kan ju gå lugnt tillväga med töjning och glidmedel! Skrattande

(Helt klart sjukaste omröstning jag gjort, får skylla på att jag e övertrött och uttråkad)

*Timmy & Alwin, utan Er är Jag inget, Tillsammans är Vi oslagbara*
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Får du upp en näve i muttan? ;-)
  • LaTjej

Men hur trång man är i normalt tillstånd har inget att göra med hur mycket musklerna faktiskt kan vidga sig.

Men men :p jag har framfört min åsikt =)

Tur alla gör som dom vill .

• HjärterEss
    Anonym skrev 2008-07-06 00:03:27 följande:
    4 fingrar gör ont så mer än 3 fingrar får inte mannen använda på mig
    Ja precis, det svider och drar som sattan och är väldigt obehagligt med bara tre fingrar typ. NÄÄÄ han får inte ens stoppa in fingrarna i hålet, där ska bara snoppen in. Men pulla och så gärna
  • LaTjej

Tycker dock att det är fel att kalla något äckligt bara för man själv inte tycker om det. Iallafall när dte gäller något som båda parter är med på och njuter av.

Det är upp till var och en.

• HjärterEss
    LaTjej skrev 2008-07-06 00:00:29 följande:
    Men blir ni aldrig pullade? När blir det för stort? 1 finger, två fingrar tre eller fyra? Var går gränsen till att det blir ''äckligt'' enligt er?
    Vi pratar inte om pulla här i tråden!
  • qti88

Äckligt när det börjar kännas för trångt.

• Loviset

Men sen finns det de som har ett bäcken som är i vägen.

Man kan aldrig säga att "alla kan". Eftersom man omöjligt kan veta det.

Musklerna kan tänjas ja, men bara till bäckenbenet nås, ben går sällan att tänja.

Och jo, jag kan känna mitt bäckenben mellan benen, och vet att det inte är så väldans stort om jag inte snart ska föda barn.

;D

• Pirog

rolig omröstning detta. även om jag aldrig vill prova själv så är jag övertygad att det går hos alla kvinnor. räcker ju med att googla lite så kan man ju tillomed se hur folk sätter sig på brandsläckare, skämt osidå. finns viljan så går det få in betydligt större saker.

• jezzzzzika
    HjärterEss skrev 2008-07-06 00:05:31 följande:
    Ja precis, det svider och drar som sattan och är väldigt obehagligt med bara tre fingrar typ. NÄÄÄ han får inte ens stoppa in fingrarna i hålet, där ska bara snoppen in. Men pulla och så gärna
    Va?? Jag har alltid trott att man blir pullad om man får fingrar instoppade? Flört
    *Timmy & Alwin, utan Er är Jag inget, Tillsammans är Vi oslagbara*
  • J och J

röstade Nej, har inte provat, tänker inte göra det heller..

• Anonym (Ann)

Klart att en hand KAN komma in,
    (heereguud KAN en unge komma ut, är det väl självklart att en näve KAN komma in!

men jag är däremot inte sugen att testa.
    (men DET är ju en heeelt annan sak )

Svar på tråden Får du upp en näve i muttan? ;-)